(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KINALI SERÇE ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KINALI SERÇE ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlatmak istenilen şey kısa ve öz ancak bukadar güzel anlatılır. Sayfalar dolusu yazıya bedel. Umutsuzluğu ve hilimizine güzel ifade etmişsiniz. Hayranlığı iletmek istiyorum. Harikasınız.kaleminiz ilhamınız daim olsun.Sevgiler.
Kuşlar ölürlerse baharlarımızdaki o cıvıltılar yok olur...
Bir lokma benden bir lokma sizden aç kalması kuşlar... Saygılar Entellüktüel...
Evet asap bozucu o vahşet , sesizlerden ne isterler bu tür kişiler hala anlamış değilim. Benim Alman kurdum var dört yıldır bakıyorum, yaşadığım semt Reşat Nuri, Muazzez Tahsin Berkant ve daha nice yazarların romanlarına konu olmuş bir popiler semt. Akşam üzerleri sahile dolaştırmaya çıktığımda mahallelilerden bazı kişiler ters ters baktıkları gibi, işte bunların evlerine melekler girmez diye söyleniyorlar. O sesiz ki evime kaç kez hırsızların girmesini engelledi.. Sesizleri yaratan kim ..? Saygımla efendim yorumunuz içimi yaktı inanın...
Okuma kitapları vardı bir zamanlar.. İyiyi doğruyu doğa ve insanı anlatan.. Güzellikleri anımsatan dizeleriniz harika.. Serçenin şahsında ne denli yalnız olduğumuzu da.. Sevgilerimle..
Evet arkadaşım aç kalmasınlar. Benim de balkonuma geliyorlar. Hem konuşuyorum hem yiyecek veriyorum. Haber veriyorlar sanki kaybolan doğadan. Gittikçe azalıyorlar.Yazın da susuz kalıyorlar. Kaybolmasın kuşlarımız dileğiyle. Sevgilerimle.
Güller doğar solar ölür Ağıtlar güle dökülür Kan akar acı içi bürür Gül ölür gülmez gönül Yürekte kan yürür Kanlıdır artık bülbül
01.02.2011 Seyfi Yiğit
Kısa ve öz şiir içimi yaktı acı olarak yansıdı yansıttı AYAKTA ALKIŞLIYORUM .. Az söz çok his benlikte izi derin hoş şiir Yürekten aldığım ilhamınız için ÇOK TEŞEKKÜRLER...
Son Damla tarafından 2/1/2011 11:00:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Güzel yüreğine gül dolsun Solmasın her daim Umuda yol alsın .. KUTLARIM HER DEM HER DAİM yolun her yerde ak ve açık olsun .. Saygımdasın Sevgim ile .. Yorumum yansımsıdır yürek sesinin işte o kadar..
Aslında bu karlı havalarda hepimiz bir ekmek ufalayıp koysak pencere kenarına yada bahçemize ekmek ufalasak onlarda aç kalmaz diyorum.Duyarlı yüreginizi tebrik ediyorum şairem.Saygılarımla
Bahçeye bakan bir evde yaşıyorum, bu sabah hav havıma yemeğini verirken, kar başlamıştı, çam dallarınada soğuktan titreyen serçeleri görünce , lokma bıraktım bahçenin duvarına, tel da resimlerini çektim yükleyemedim. Netten buldum o sevimli serçeyi...
Kalem dost, bana yorumunuzu hiç eksik etmeyen okursunuz, Şöyle uzun yorum sayfalar dolusu yazmak öneml değil, bugün kü yorumunuzu çok samimi bulup, aynı sözlerden olmadığı için , farklı buldum , çok beğendim tşk ederim....
ve yaralı yüreklerin ısırgan yanığı sıcaklığında... özgürlüğünün sonsuzluğu berlki bana da birseribnlik getirir.. haydi serçe haydi o eski türkülerden söyle sevgiler saygılar
ve resimle bütünleşmiş
sevgiler...