Yokluk;kırmızının siyaha galibiyeti Gece;güneşin aya tercih edildiği Sessizliğin sırdaş edinildiği Bir suçluluk günüdür ki;sen, ağlarsın, Bırak serzenişleri kelimelerim ağlasın!
Toprak bütün kinini derelere kusar Mevsimin kış ise dağlarda kar, Yaz ise kurulur sonsuza salıncaklar Hayallerin suspus olur ve sen, ağlarsın, Bırak serzenişleri kelimelerim ağlasın!
Çamur akan yollardan adımının Paslı zincirlerden çığlıklarının Zakkumlardan ise kaçışlarının Sesi dökülür gelir;sen, ağlarsın, Bırak serzenişleri kelimelerim ağlasın!
Ayrılıkların kopuşlardan önce geldiği Gidenlerin ölülerle beraber bilindiği Hıçkırıkların "anlamsız ve boş" denildiği Dünyaların var senin ve sen, ağlarsın Bırak serzenişleri;kelimelerim ağlasın!
Ömrümün tüm çiçeklerini verdiğim, Kalemimi uğruna fedai eylediğim, Kalbimin tüm merkezlerini bahşettiğim, Sustum artık dersin ve sen, ağlarsın, Bırak serzenişleri;kelimelerim ağlasın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Serzenişler -1- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Serzenişler -1- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
baki selamlar