BİR BAŞKA AÇILIM /haiku
içemiyor /sa
aksırıncaya kadar borç batağında yiyemiyor /sa tıksırıncaya kadar aç yatağında giyemiyor /sa bir ucube kıyafet pöç çatağında diyemiyor/ sa ele- dile kelepçe suç yasağında Muzaffer Yıldırım |
içemiyor /sa
aksırıncaya kadar
borç batağında
yiyemiyor /sa
tıksırıncaya kadar
aç yatağında
giyemiyor /sa
bir ucube kıyafet
pöç çatağında
diyemiyor/ sa
ele- dile kelepçe
suç yasağında
ANLAM VE DERS DOLU GÜZEL DİZELERİ YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN.