Ve ben hala Attığım her adımda Yollarım sana bağlandı Hasretlikti adı, Gözyaşlarımla ıslandı...
Yalnız sen varsın... Nerdesin sen sevdiğim Yollarına gül eklediğim, Canımdan yoluna can bildiğim Hoş çakal diyen senmisin...
Gitme... Biraz daha kal rüyalarımda Yaralı yüreğim sensiz Gitme gülüm Mutlu olsanda bensiz...
Suçluyduk dilimizde... Belki bende hata yaptım Sözlerimle seni yıprattım Seni sevdim , biran pişman olmadım Ellerimi açıp ALLAHA yalvardım Kaderim ol diye adaklar adadım...
Son... Ermeden daha muradıma Koyacaksam başımı ,yarsız yastığa Belki şimdi ,belki asla Varolmaksa sensiz dünyada Ölüm çizilsin alnıma,yaşamak haram bana...
BURALARDA SABAH OLMADAN,VAR GİT YOLCU KENDİ YOLUNA GÜN IŞIMADAN.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜYALARDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜYALARDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BURALARDA SABAH OLMADAN,VAR GİT YOLCU KENDİ YOLUNA GÜN IŞIMADAN .................Sabah olmadan var git,git yoluna, İstemezsen girmem,girmem koluna, Bakmadan git,git sağına,soluna, Gün ışımadan buralarda olma. Bendde haddim olmayarak bir dörtlük yazdım.Duyarlı ve acılı yüreğiniz hiç dert görmesin,kaleminiz hiç susmasın.Selam ve sevgiler.
Son... Ermeden daha muradıma Koyacaksam başımı ,yarsız yastığa Belki şimdi ,belki asla Varolmaksa sensiz dünyada Ölüm çizilsin alnıma,yaşamak haram bana...
saygılarımla