(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR DOST şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR DOST şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir dost edinmişim sevgisi pınar İçen yüreklere derman oluyor Sözünde insanlık vergisi yanar İşiten kullara derman oluyor.
Hayatta yaşamış çileyi derdi Nice garibana gönlünü verdi İlmiyle irfanla cihan değerdi Okuyan dillere derman oluyor.
Düşünme der sana haksız çıkarı Tevazulu olda yüksel yukarı Erdemle feyz ile dağıt efkarı Garip gönüllere derman oluyor.
Kimsenin hakkını almaz üstüne Haram karıştırmaz helâl sütüne Dağıtır bakmadan okka bütüne Öksüz yetimlere derman oluyor.
İbrahim şanslısın dostun ay yüzlü Bir sevgi yumağı hem Kuran sözlü Gül kokar insana ilâhî özlü Kurtuluş günüme ferman oluyor.
H.İbrahim SAKARYA Baştan sona anlamlı duygu dolu çok güzeldi.Bir candan dost bulmak en zor olanı bulunca Onu gül gibi korumak en güzeli.Dost kardeşten öte yanarken.İki yürek te atan bir kalp gibidir..Her şey elde edilebilir dost.saygı sevgi asla kolayca elde edilmez gerçek dostların yeriniyse kimseler tutmaz..Herkes bizi terkettiğinde sevinçte keder de her zaman bizlerle olan dostlar ne güzeldir.Kutlarım abi .Selam ve dua ile..
gerçek dostu bulabildiyseniz ne mutlu size kıymetini bilin. dostluğunuz muhabbetiniz daim olsun.çok güzel bir şiir okudum sayfanızda tebrikler saygılar
kim demiş arkadaş uğruna ölmek zor, asıl uğrunda ölünecek arkadaş bulmak zor...
NE MUTLU SİZE EN ZOR OLANI BULMUŞSUNUZ. ÇOK TA GÜZEL BİR ANLATIMLA ŞİİRSELLEŞTİRMİŞSİNİZ. SEVEREK VE İBRETLE VE DE İMRENLE OKUDUM. TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Bir dost edinmişim sevgisi pınar
İçen yüreklere derman oluyor
Sözünde insanlık vergisi yanar
İşiten kullara derman oluyor.
Hayatta yaşamış çileyi derdi
Nice garibana gönlünü verdi
İlmiyle irfanla cihan değerdi
Okuyan dillere derman oluyor.
Düşünme der sana haksız çıkarı
Tevazulu olda yüksel yukarı
Erdemle feyz ile dağıt efkarı
Garip gönüllere derman oluyor.
Kimsenin hakkını almaz üstüne
Haram karıştırmaz helâl sütüne
Dağıtır bakmadan okka bütüne
Öksüz yetimlere derman oluyor.
İbrahim şanslısın dostun ay yüzlü
Bir sevgi yumağı hem Kuran sözlü
Gül kokar insana ilâhî özlü
Kurtuluş günüme ferman oluyor.
H.İbrahim SAKARYA
Baştan sona anlamlı duygu dolu çok güzeldi.Bir candan dost bulmak en zor olanı bulunca Onu gül gibi korumak en güzeli.Dost kardeşten öte yanarken.İki yürek te atan bir kalp gibidir..Her şey elde edilebilir dost.saygı sevgi asla kolayca elde edilmez gerçek dostların yeriniyse kimseler tutmaz..Herkes bizi terkettiğinde sevinçte keder de her zaman bizlerle olan dostlar ne güzeldir.Kutlarım abi .Selam ve dua ile..