(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜZELDİR YURDUMUZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZELDİR YURDUMUZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bağları bülbüllüdür olacaktı sanırım...öyle olunca da şahane bir şiir olmuş oluyor.çabuk yazmadan oluyor sanırım bazen harflerden bili yutuluveriyor. anlam ve anlatımı mükemmeldi. severek ve keyifle okudum.tebrikler,selam ve saygılar,sevgiler...HŞT
Baha kardeşim, bu sitede de şiirini okumak nasip oldu. Tebrik ederim. Yalın bir dille ve akıcı bir anlatım tarzı içinde yazdığınız şiirinizi okudum. Kaleminiz daim,ilhamınız bol olsun. Saygı ve sevgilerimle
içten sevgi dolu yüreğinle şiirinle sesinle harikasın iyi ki varsın sevgili Baha devam..:))) kutladım hayata kattığın eşsiz pırıl pırıl güzellikleri.. sevgim saygım selamlarımla...
bu yurdun yetenekli acemi Şahin'i,çalışan bu gün acemiyse yarın usta olması mümkün olandır. sen çalış, derslerini aksatmadan, böyle tatillerde de şiirle uğraş. şiirin yaşına göre güzeldi, başarılar dilerim, yanaklarından öperim yavrum....
Tebrikler vatan sevgisiyle dolup taşan yüreğe.Var olsun yazan eller.Güzel bir tema, güzel bir şiir.Yorum da çok güzel.Allah'a emanetsiniz.Saygılarım sonsuz.
Tebrikler vatan sevgisiyle dolup taşan yüreğe.Var olsun yazan eller.Güzel bir tema, güzel bir şiir.Yorum da çok güzel.Allah'a emanetsiniz.Saygılarım sonsuz.
Yemyeşildir çayırları Çok meşurdur bayırları Mutluluğa götürür yolları Güzeldir yurdumuz
Baha ACEMİ
YÜREKTEN KUTLARIM YAŞINA GÖRE ÇOK ÇOK GÜZEL EMEKLERİN VE DİLEKLERİN DEĞERİNİ BULUR İŞALLAH.BAŞIN SIKIŞTIĞI ZAMAN SANA SEVE SEVE YARDIMCI OLURUM CAN.MSNMİDE EKLE SEN [email protected]
Bu da ikinci şiir... Ne desem bilmem ki... Şiire meraklısın bu çok güzel..İnancın da var ki başarmanın yarısıdır.. Biraz ölçülere dikkat etmen gerek...
Hece yazmak istiyorsan sitemizde çok iyi ustalar var..Onları bol bol okumanı tavsiye ederim... Çok daha güzellerini yazacağına inanıyorum...