Daha bebekken başladı dertler Önce kız diye hor gördüler Sonra emdiğin sütü burnundan getirdiler Adına töre dediler...
Boğmaz istediler bir sıkımda Dövdüler, sövdüler henüz beş yaşında Kapalı kapılara hapsettiler Adına töre dediler....
Yaşıtların gibi koşmak oynamak istedin Yaşamak yaşatmak istedin Belkide öğretmen olup cahilliği yenmek istediğin Okutmayı bile çok gördüler Adına töre dediler...
Kalem yerine balta verdiler eline Ağır işler yüklediler küçücük bedenine Uşak ettiler kendilerine Adına töre dediler....
Yüreğine düştü bir sevda daha ondördünde Onu bile çok gördüler Abinin sevdasına kurban ettiler seni Adına berdel dediler Adına töre dediler...
Geçmezdi böyle hayat Alışmışken yeni eziyetlere Abin ayrıldı eşinden Bedelini sana ödettiler Adına töre dediler....
Bir mal gibi satıldın Bazen bir motor parasına Bazen bir arsa parasına Sürgünden sürgüne yolladılar Adına töre dediler...
Kaçıp kurtulurum sandın Bir yuva kurdun yeni bir hayat Sevdin, sevildin llk kez insan olduğunu anladın AMA KALEM KIRILDI KARAR VERİLDİ :::::ÖLECEK::::: Adına töre dediler....
Önce 40 günlük bebeğine kıydılar Sonra sevdiğini eşine kıydılar gözlerinin önünde Sonra sana kıydılar acımadan ADINA TÖRE DEDİLER....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adına TÖRE Dediler... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adına TÖRE Dediler... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.