(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAK HELE KEYFİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAK HELE KEYFİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; NEYE YALAN SÖYLEYİM SİZE. MANZARAYI GÖRÜNCE İÇİM BİR TUHAF OLDU ZATEN. DEDEM VURMUŞ KAFAYI RAHAT, RAHAT UZANIYOR. SANKİ O GÜNÜN BÜTÜN YORGUNLUĞUNU ÜSTENDEN ATARCASINA. ŞİİRİNİZ DE ZATEN YEMEK TATLARI İLE BİR BÜTÜN HALİNE GETİRMİŞ. ŞEHİR YEMEKLERİ İLE KÖY YEMEKLERİ HİÇ BİR ZAMAN BİRBİRİNİ TUTMUYOR ÜSTADIM NE YAZIK Kİ... TADI DEVAMLI YERİNDE DURUYOR. BİZE YEREL YEMEKLERİMİ HATIRLATTINIZ. İLHAMINIZ BOL OLSUN. SAYGI VE SELAMLARIMLA..
hocam harıka çok güzeldi... benide aldınız köye götürdünüz... yazan kaleminiz susmasın daim olsun... olsada yesek o güzel yüreğine sağlık... sevgı ve saygılarımla....
Hani depresyon nedir bilmeden büyüyen son nesilin son neferi gibi rahat uzanmış....Kuş tüy yataklarda bile huzur bulamayan zengiliğin sahibi zengin insanlar tahtadan bir bankın üzerinde uyumanın zenginliğine hiç bir zaman sahip olamayacaklar....sanırım yeni dünya düzeni bizden az olanın tadına doğal olanın lezzetine varmayı aldı.....saygıyla.......
kıymetocak tarafından 1/26/2011 12:57:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
huzur veren bir gönül sayfası... ne zaman gelsem dinleniyorum... kültürümüze ait açıklamalar,güncel dinlendirici ifadeler şiir inceliğinde sunuluyor ya, bayılıyorum. tebrikler dost...saygılar...HŞT
saygılarımla selamlar...