(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜDÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜDÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu hafta tuttuğum takım berabere kaldı...hiç keyfim yok anlaşılan...şiirinize tebessüm ettim...benim şiir yorumlama kriterlerimle sizin şiir anlayışınız farklı....o sebepten dolayı eleştirel bir yaklaşım sergilemek istemiyorum...sizi değiştirme çabam ne sizin işinize nede benim işime gelir...kendine has bir tarzı olupta onu taşıyabilen herkese saygı duymak onu o şekliyle okumak seyretmek anlama ve algılamak gerekir...Aksi durumda degişimleri konusunda baskı yapmak tarzın sahibine baskında öteye gitmez....yani üzerine ölçülerine uygun olmayan bir elbiseyi giydirmeye çalışmaktan öteye gitmez....bir çay molası kadar vaktim vardı....size ayırdım...ne zaman aşktan özlemden hasretten bıksam sizin şiirlerinizi okuyorum...çay bitti...mola bitti...şiirlerinizin devamını bekliyorum.......saygıyla....
kıymetocak tarafından 1/24/2011 11:21:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Nazik yorumunuz için çok teşekkür ederim bana vakit ayırıp benim şiirlerimi benle özdeştirdiğiniz için ben buyum sen o sun öbürü başka biri insanları lduğu gibi kabul etmek bir erdemdir..erdemli şaire saygılarımla
Belki de inkıtalar oynanıyor ömürden Hakem elinde düdük, ha çaldı ha çalacak Binbir telaşla sanki, mal kapılır yağmurdan Düdükten sonra herşey, orta yerde kalacak...
bu düdük gecinden ötsün istenir de diğer düdüklere katlanılıp gidiliyor işte. güzel bir anlatımdı...zevkle okuduğum bir şiirdi. tebrikler ve de satgılar...HŞT