(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜLBÜL GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜLBÜL GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman dediğin nedir ki, Su gibi akar, Sayılıdır tez biter. Şurada kaldı altı gün, Kalemim özenle yazar, Şiirlerim bülbül gibi öter.
Baha ACEMİ aslında bu dizeler iyi okunursa anlayarak anlamak istenirse hayatımızda değil altı gün saniyelik örümüzün olduğu gibi ben gibi güle oynaya sahpetettiğim eşimi 10 dakika içinde kalp krizinden kahbettim hayat ve ölüm nerde nasıl geleçeğini bilmessin bir bakarsınız canından çok sevdiğiniz azrailin kolarında gözyaşlarınızla ağıtlar yakıyorsunuz değerli şair dost herkesin ders çıkaracağı şöyle sevdiğine ve sevdiklerine bir daba dönüp bakaçağı ders çıkarıçı bir şiirdi tebrikler sayğılarımı sunuyorum ....
Zamanın su gibi geçtiğini bizim yaşlara gelince daha iyi anlıyacaksın şair dost. Çünkü,sen daha küçük yaştasın. Derslerinde başarılar dileğiyle, Sağlıcakla kalınız...
Su gibi akar,
Sayılıdır tez biter.
Şurada kaldı altı gün,
Kalemim özenle yazar,
Şiirlerim bülbül gibi öter.
Baha ACEMİ
aslında bu dizeler iyi okunursa anlayarak anlamak istenirse hayatımızda değil altı gün saniyelik örümüzün olduğu gibi ben gibi güle oynaya sahpetettiğim eşimi 10 dakika içinde kalp krizinden kahbettim hayat ve ölüm nerde nasıl geleçeğini bilmessin bir bakarsınız canından çok sevdiğiniz azrailin kolarında gözyaşlarınızla ağıtlar yakıyorsunuz değerli şair dost herkesin ders çıkaracağı şöyle sevdiğine ve sevdiklerine bir daba dönüp bakaçağı ders çıkarıçı bir şiirdi tebrikler sayğılarımı sunuyorum ....