Ne kadar zormuş silmek yok etmek seni Unutmak bütün geçmişi Seninle yaşanmış bir geçmiş var gibi Yok etmek ne kadar zormuş o günleri Hala adını duyduğumda çarparken yüreğim Fırlatıp atmak , Kalbimden sküp atmak Ne kadar zormuş Oysa yüreğimin en güzel yerini alman Bir bakış kadar kısayken Bir saniye bile sürmemişken Ne kadar zormuş YIKIP YOK ETMEK SENİ....
Şimdi unutmaya çalışırken seni Kalbimin bir parçası olduğunu bilmek Ne kadar zormuş Öldürmek isterken seni kısacık geçmişimde yok etmeye çalıştığım bakışını Boğmaya çalıştığım gözlerini kalbimden atabilmek Ne kadar zormuş
Bir unut geçmişimden yardım dilenirken Aslında hiç olamayacağını bilmek NE KADAR DA ZORMUŞ...
ÖLÜM İLE YAŞAM ARASINDA KALMAK NE KADAR ZORMUŞ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Kadar Da Zormuş... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Kadar Da Zormuş... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk bu sevgili dost sökülmez öyle kolay hatta hiç sadece unuttum zannedersin , yalandır nedersin ? kutlarım güzel yazmışsınız sevgiler...................
Aslında hiç olamayacağını bilmek
NE KADAR DA ZORMUŞ...
güzel yürekten süzüle gelen anlamlı aşka dair dizelerdi tebrik ederim.