Nasıl süzülür petekten bal ince sızım ve nasıl dökülürse suları bir çağlayanın çevir yönünü yönüme öylece saçlarını alev alev göğsüme sal ben okşarım yüzünü, omuz başlarını…
Haydi gülümse yıldızlar düşsün ay ay saçılsın inciler sulara dalarım soluksuz toplarım istiridyelerini derin deniz diplerinin…
Ey yolcu, sev beni sıcaklığın olayım teninde akan süsle düşlerini umutla çağır beni ıssız gecelerin en mahremine benim aynalarda sana bakan…
Yerime koy kendini köşe kapmaca oynayalım aynı odada çocuklar gibi sen aynalara saklan ben ay’larla yıllara…
Düş tatlısı; elinde dilinde saçının her telinde teninden akıyor aşkın kıvamı aşk elinde; oyunumuzun devamı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ TATLISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ TATLISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
lirik sevgi yürekli ne güzel dizeler ... kutladım hayata kattığınız eşsiz güzellikleri çok değerli Şaban hocam... iyi ki yazıyorsunuz..:) sevgim saygımla hep selamlar...
Nasıl süzülür petekten bal ince sızım ve nasıl dökülürse suları bir çağlayanın çevir yönünü yönüme öylece saçlarını alev alev göğsüme sal ... inceden inceye romantizm akıyor dizelerde gayet içten .. selamlar
lirik sevgi yürekli ne güzel dizeler ...
kutladım hayata kattığınız eşsiz güzellikleri çok değerli Şaban hocam...
iyi ki yazıyorsunuz..:)
sevgim saygımla hep selamlar...