SEN; morçiçekler salkımı, SEN; deste güller bağlamı, SEN; Gül de bülbül figanı, SEN; cem de can lar semahı, SEN; ten de ruhum,yürekte gururum, fikir de ülküm, bayrak ta hilallim, ALLAH katında helalimsin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selamün aleyküm.. zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürlerimi sunarım. YALNIZ ADAM. evet.. O HER NEFESTE, HER SALİSE DE.. HAYATIN HER EVRESİNDE.! O OLMADAN OLMUYOR DOSTUM.
SEN; mor çiçekler salkımı, SEN; deste güller bağlamı, SEN; Gül de bülbül figanı, SEN; cem de can lar semahı, SEN; ten de ruhum,yürekte gururum, fikir de ülküm, bayrak ta hilallim, ALLAH katında helalimsin...
Büyük bir beğeniyle okuduğum sevda yüklü bir şiir. Yzan yürek dert görmesin.
selamün aleyküm.. teşekkür edrim beyefendi. güzel gören yürek güzellikleri okuyup almış sizin de yüreğiniz güzel ondandır güzel gördüğünüz.! ALLAH size sağlıklı mutlu uzun bir ömür nasip eylesin sevdiklerinizle.
merhaba.. ağabey.. ALLAH sizden ebediyete kadar razı olsun.. muhteşem olan sizin güzel bakabilen yüreğinizdir.. ve bana bu dizeleri yazdıran SEVDAM AŞKIM FATMA'm dır.. ALLAH beni ve sizleri sevdiklerimizden ayırmasın.
Sen herşeyde,
her solukta
her yudumda,,,,,