(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......düş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......düş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Büyük umutlar, büyük hayal kırıklığı yarattı demek. Bir roman gibiydi evet, bir aşkta beklentiler ve elde edilemeyenler, hepsi vardı. Tebrikler, sevgilerimle
Hanımefendi, kol kanat kırık bir durum var yani !!!...Kader mi, şanssızlık mı,dikkatsizlik mi, vefasızlık mı? Sanki vefasızlık ağır basıyor gibi. Her neyse geçmiş olsun :)) Öyküye pek yakışmış şiirinizi ve sizi kutluyor,saygılar sunuyorum.
ve canım acımamış gibi davrandım.. Şiirler vardır, sayfalarca yazarsın İfadesiz… Şiirler vardır, bir mısrası bir roman, derken aslında durumu özetlemişsiniz emeğinize sağlık saygılarımla karan
Fikirlerine aynen katılıyorum şair arkadaşım. Şiir vardır bir dörtlükten bir sayfa kompozisyon yazılır. Şiir vardır sayfalarca,oku oku ne anlatıldığı anlaşılmayan. Beğenerek okudum. Saygılar...
Şiirler vardır, sayfalarca yazarsın İfadesiz… Şiirler vardır, bir mısrası bir roman İşte öyle bir şey…
-------------------------------------------------------------------------------- Sözlerinize katılmamak elde değil, kutlarım. Şiirinizle, şiirinizin hikâyesi ikiz kardeş gibi...Tebrikler.
ne zordur... düşlerinde düşlediğin birinin,düşlerini düşürmesi....:) güzel yüreği selamlıyorum düşlerin düşürülmemesi dileğimle... şiir,umut ve sevgiyle...
Kıssadan Hisseler az ve öz bikaç kelime ile sayfalar dolduracak kadar anlam ve mana arz eden bir şiir bakmayın siz bizde 5-6 kıta yazarız ama asıl anlatmak istediğimiz 1 kıtanın içinde saklıdır.kaleminize sağlık.Selam ve sevgilerimle.
bir dünya düşlemiştim hani ikimiz için düştüğümde elimden tutacaktın…
ah ne fayda! öyle bir dünyaya düştüm ki, düşüren sen düşen düşlerim oldu… Anlamlı ve sade. Okurken şiirle bütünleşmeyi çok iyi sağlıyorsun ki bitmesini istemediği sıcak bir duygu hissediyorsun Yüreğinize ve kaleminize sağlık. saygılarımla
düştün dünyama dünyadan düşürdün düşe ..:) özü azla ifade etmek büyük başarı...:) kutladım hayata kattığınız eşsiz güzellikleri değerli şair Emine dost.. sevgim saygımla hep..selamlar...
Merhaba Emine hanım. Öncelikle,şiirin hikayesindeki sözünüze bütün kalbimle katıldığımı belirtmek isterim.Kısır döngülerin denizinde dolaşıp durmaktansa,limanı işaret etmeli şiirler ve anlam zenginliğinin yükünü taşımalı gemisinde…. Şiirinizi okuyunca bir şarkı sözü çınlattı kulaklarımı; ‘’ Nerde benim mor sümbüllü bağlarım, göğe kucak açmış selvi dallarım….Ne umarız, ne buluruz şu fani dünyada, bahtımıza çıkanlar hayallerimizi ağlatır en sonunda… Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum.Gönül dolusu selam ve saygılarımla….
diyesim geldi birden...
Sen uyan, ben tutarım ellerinden !... :)