(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seven ve sevilen birbirinden ayrı olacakki arada hasret,özlem,bekleyiş,sitemler olacak.vuslat olursa aşkın bittiği de bir gerçektir deği mi? insanlar bir arada iken birbirinin değerini bilmiyor.ancak araya ayrılık girince ozaman biri leyla,diğerinin mecnun olduğunugörüyoruz. ağlamalar,sinirlenmeler,çatmalar,sitemlerin arkası kesilmez. iki taraf da kendine göre bazı sözler verir.fakat kalb bir kere kırılmışsa,sevenlerden biri de anlayışsızsa...varın sonunu siz düşünün:sevmekten başka suçu olayan,hayata küsen,yaşama sevincini yitirmiş,dünyada kendini fazlalık gören,kendini dışlaşmış hisseden..gönüller.. kutluyorum..
huseyintoy tarafından 1/20/2011 2:01:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şairin boş sözlere vakti yoktur..Bu lafı etmiş bir beyzade geçen şiirinizde, madem siz matematik dediniz bu şiirde, ben de bir formül sunayım o beyzadeye: Boş sözler/ şair = Sonsuz
dün bir şey duydum öbür tarafta eğer çok seversen sonsuz evlilikler varmış. Allah bu dünyada sevdiğini elinden alır isyanını bekler miş. isyan etmessen öbür tarafta sonsuza kadar sevediğini verirmiş. o yüzden hep sevmeli insan bütün ayrılıklara rağmen
kıtalar ayrıldı görüşler ayrıldı sevenler ayrıldı pay bir yanda payda bir yanda ********** Geriye ne kaldı birlikte olan?.. Fikirler ayrılmasaydı bari!...
babidim tarafından 1/18/2011 2:10:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kısa olmasına rağmen kalpleri paylamasını bildi.güzel calışmlarınızın devamını dilerim..