Kadının adı yok diyorlar: Çirkin hüküm giydirip aşağılıyorlar, yine küçük emellerine ortak edip kirletiyorlar. Ufak beyinlerin dar hücrelerinden bakıp karar veriyorlar. Billseler ki kadın ve elde edilen değeri ,işlenilen soysuz töreleri,üstümüze atılan onca yalan dolu sözleri. sesimiz soluğumuz çıkmamış, İnsanca yaşamak için hak tanınmamış. Allımıza sürüken kara lekeden başka ne geçmiş elimize. Bir yazgı çizilmiş ,geçmişi ile geleceğe. parçalar dağılmış her köşeye unutmuşuz bir bütün olduğumuzu üzülmüşüz ezilmişiz kadın denilince... Yoksa kadın nasıl ürerdi onca insan. gözlerini karanlığa çevirenlerin suçu Sadece doğurgan olmak mı kadınlık? Hiç sunulmayan sevgiler nerde? Bazen kokulu mis çiçeklere, Ya da el sürülemeyecek değerde ki mücevhere benzetilen kadın bumu? Alınır satılır mal mıdır kadın...
Kadın, insanın gölgesi gibidir; Kadın kendi başına ne gül goncasıdır, ne de diken koklamasını bilirsen gül, tutmasını bilmezsen diken olur İyi bir kadın bir erkeği etkiler, zeki bir kadın onda ilgi uyandırır, güzel bir kadın büyüler, anlayışlı bir kadın ise ona sahip olur...
Kadınlar, erkeklerden daha çok hikmet sahibidirler, daha az bilir, daha çok anlarlar. CENNET ANALARIN AYAĞI ALTINDADIR...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADININ ADI YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADININ ADI YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ey yürek yaşamak istiyorsan önc e kadın ın ı sev . ey sürmeli yar yaşam ak istiyorsan erkegini srv sonsuza kadar tek yaşa aşkı on un la. kutlarım sizi şairem elinize saglık
Kadın, insanın gölgesi gibidir; Kadın kendi başına ne gül goncasıdır, ne de diken koklamasını bilirsen gül, tutmasını bilmezsen diken olur İyi bir kadın bir erkeği etkiler, zeki bir kadın onda ilgi uyandırır, güzel bir kadın büyüler, anlayışlı bir kadın ise ona sahip olur... kutların bebeğim seni.. yine süpersin muhteşem kader............
Kadının kendisi yok şair. Adı olsa ne olur. Dünya gözüyle bakılırsa hiç birşeyin adı yok. Cennet annelerin ayağı altında. İşte o mana boyutunda bakarsa insan herşey değerleniyor. Kutlarım. Saygılarımla
Merhaba:siz sayfama ilk gelişiniz. hoş geldiniz. Beni tanımış olmanızı dilerim eserlerimde. Beni tanıyan dostlarım düz yazımla şiir olan bölümü ayırdığımı iyi bilirler. Elbet ki düz yazı niteliğinde tamamen düz yazı değil. teşekkür ederim. saygılar...
Kadın, insanın gölgesi gibidir; Kadın kendi başına ne gül goncasıdır, ne de diken koklamasını bilirsen gül, tutmasını bilmezsen diken olur İyi bir kadın bir erkeği etkiler, zeki bir kadın onda ilgi uyandırır, güzel bir kadın büyüler, anlayışlı bir kadın ise ona sahip olur...
Kadınlar, erkeklerden daha çok hikmet sahibidirler, daha az bilir, daha çok anlarlar. CENNET ANALARIN AYAĞI ALTINDADIR...
YÜREGINE SAGLIK COK GÜZEL ANLATMISSIN SEVEREK OKUDUM KUTLARIM .. SAYGILAR SEVGILER SLM;LAR...
Merhaba:Sözüm tabiiki her insana göre değil ,belli bir kesim yine beyinlerinde hep aynı. SİZLERİ TENZİ EDEREK KONUYU ELE ALDIM. YALNIŞ ANLAMAZSINIZ BİLİYORUM teşekkür ederim . saygılar...
KADININ ADI YOK İSİM OLARAK GÜZEL FAKAT DİNİMİZDE BİLE KADINA ÇOK HAKLAR VERİLMİŞTİR CENNET ERKELERİN AYAKLARI ALTINA VERİLMEMİŞ KADINA VERİLMİŞ ÇÜNKÜ KADIN ANNEDİR...İSYAN DOLU GÜZEL ŞİİRDİ YAZAN YÜREĞİ KUTLARIM SEVGİYLE KAL DOST
KADININ ADI DA VAR KİŞİLİĞİDE,ONU EZMEYE ÜZMEYE KİMSENİN HAKKI YOKTUR.KADIN GÜL OLUP KOKTUĞU GİBİ HIRPALADIKLARINDA DİKENİNİ BATIRIP GİTMEYİ DE BİLİR,YENİDEN HAYATINI KONTROL ALTINA ALMAYI DA.ÇOK GÜZEL BİR KONU TEBRİKLER,KADININ SEVMEYE VE SEVİLMEYE HAKKI VARDIR ASLA MAL GİBİ ALIP SATILAMAZ,HALA BAZI BÖLGELERDE BÖYLE ŞEYLER DUYSAKTA KADINLAR AYDINLANDI ARTIK.SELAMLAR.
Merhaba canım. Elbet ki var lakin biliyorsunuz günümüzde hala bir kadını el üstünde tutup insan olduğunu anlayanların olmadığını her geçen gün ekranlarda ve kitle iletişim araçlarında görmüyormuyuz. Hıunharca öldürülen iistenmeyen birine satılan,kadın genç erkek dede yaşında olan birine başlık parası adı altında sunulan bunları göze alarak beyan ettim. Çok teşekkür ederim. saygılar...
bir erkek olarak ben senin ve hemcinsin olanların ismi hep bir bayırda acan hos kokulu lale sümbüllü GÜLDÜR diyorum isminiz. kalemin daim olsun anlam dolu güzel bir şiir okudum saygılarımla yoldaş
çok güzel şiir okudum, yüreginize saglık saygılar,
kadın güldür,sümbüldür, kadın çiçektir güzelliktir...
Kadın, insanın gölgesi gibidir; Kadın kendi başına ne gül goncasıdır, ne de diken koklamasını bilirsen gül, tutmasını bilmezsen diken olur İyi bir kadın bir erkeği etkiler, zeki bir kadın onda ilgi uyandırır, güzel bir kadın büyüler, anlayışlı bir kadın ise ona sahip olur...
Kadınlar, erkeklerden daha çok hikmet sahibidirler, daha az bilir, daha çok anlarlar. CENNET ANALARIN AYAĞI ALTINDADIR...
Merhaba:ÜSTADIM Günümüzde bir kadına verilen değer neden bazı kesimlerde bunca zamandır hor görüldü. Evet kadın aslında her şeydir. Ki kıymet bilene. Çok teşekkür ederim. saygılar...
bilmeyen kadin kiymetini ne bilir yürekten kutlarım şairimi
saygılarımla