(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖNER GİDERLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖNER GİDERLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte böyle Bizim insanlar Attımı mangalda Kül bırakmaz...
Gönül almak için Neden söyler İhtiyacın olursa Yanındayım der...
İhtiyacın olunca Hiç çekinme söyle Bizdede yok nasılsa Der sırtını döner bizim insanlar...
Cemal kardeş,malesef öyleyiz be.İnsanlık eskidenmiş.Taksitli mal alsan veye 15 gün sonra vereyim desen bile hemen hesap makinesiyle faiz hesabına kalkıyorlar.Kutlarım güzel konuydu.Saygı ve selamlar......
ÜSTADIM; BİZ GENELDE ATIP TUTARIZ AMMA İŞ CİDDİYE BİNİNCE DE DEDİEĞİNİZ GİBİ SIRT ÇEVİRİP GİDERİZ VEYA DUYMAZLIKTAN GELİRİZ. BOL KESEDEN ATIH TUTMAK KOLAY, ÖNEMLİ OLAN O ATIP UTMALARI KARAGÜNDE UYGULAYABİLMEK. SAYGILARIMLA...
yalanlarla insan ancak kendini kandirir bir gün gelik yalanlarla bir basina kala kalir yalanci insanin dostu olmaz güzel bir siirdi tebrik ederim saygilar.
Bizim insanlar Attımı mangalda Kül bırakmaz Gönül almak için Söyler İhtiyacın olursa Yanındayım İhtiyacın olunca Hiç çekinme söyle Bizdede yok nasılsa Der sırtını döner...
çok güzeldi..insanlara artık güven azaldı..tebrikler..saygılar..
Bizim insanlar Attımı mangalda Kül bırakmaz Gönül almak için Söyler İhtiyacın olursa Yanındayım İhtiyacın olunca Hiç çekinme söyle Bizdede yok nasılsa Der sırtını döner...
Güzel eleştiri yapan bir şiir kutlarım Allah öyle dostlardan herkesi sakınsın selamlar..........
Bizim insanlar Attımı mangalda Kül bırakmaz Gönül almak için Söylerler İhtiyacın olursa Yanındayım İhtiyacın olunca Hiç çekinme söyle Bizdede yok nasılsa Der döner sırtını gider...
Tebrik ediyorum. Çok güzeldi şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.
Çok çok güzel..
Kutluyorum..