Sessizliğe gül bağladık Sönmeden ulandık hep ateşe Martı hançeriyle kabardı deniz İçten içe, gün ardı yandı güneş Gün kızılı bir yaprak kıpırtısında Rüzgârlara sürüldük Yelkenleri okyanusa vurmuş Yüreklerde dalga umudunda…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hançerledi martılar denizler yaralandı savurdu rüzgarlar uzaklar yaralandı... mesafelerin büyüdüğü ilk noktada ne kadar güzeldi herşey yokuşlar biliniyor koyaklarda saklanılabiliyordu uzayan hasret oldu,bitmeyen yollar ve hüsrana uğrayan hayaller güzel ve büyük umutlara yazık oldu yarattığımız dev içimizde öldü biz ölülerle yaşıyoruz içimzde bir tanesin dost... sevgilerimle
özden hanım, varla yok arası uçurumun kenarında dolanan insanoğluna bir nefes gibi "umut" adlı şiiriniz:sıcacık bir nefes gibi. pek beğendim..tebrik ediyorum.
Sessizliğe gül bağladık Sönmeden ulandık hep ateşe Martı hançeriyle kabardı deniz İçten içe, gün ardı yandı güneş Gün kızılı bir yaprak kıpırtısında Rüzgârlara sürüldük Yelkenleri okyanusa vurmuş Yüreklerde dalga umudunda… ----------- Umutların halaylarına adaklar bağlamak. Gözyaşlarımızı katık ederek yaşama el sallamak. Tebrikler.