(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIVIRCIK ALİ DİLLERDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIVIRCIK ALİ DİLLERDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belki de inkıtalar oynanıyor ömürden hakem elinde düdük, ha çaldı ha çalacak binbir telaşla sanki mal kapılır yağmurdan düdükten sonra herşey orta yerde kalacak...
demiştim ve bu şiire de hayatın anlamı demiştim. hayat bu...baki kalan kubbede hoş bir sada bırakmak. kıvırcık ali bu sadayı genç denecek yaşta bırakabilmiş, ne mutlu. yattığı yer cennet olsun...vefa dolu,anlam dolu şiirinizi duygulanarak okudum.tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
"Aktaş sazın ele aldı Teller senin için çaldı Dünya baki kime kaldı; Tek hoş seda yok alâ yok!"
sanatçı kolay yetişmiyor her kayıp insanlık için.. kutladım vefalı gönül güzelliklerinizi hayata erdemli katkılarınızı Şaban hocam... iyi ki varsınız...
türkü türkü türkü selin bam teline bastın telin boynu bükük soldu gülün gülenin yok ağlayan çok ..
Beni tanıyan herkes olayı duyar duymaz arayıp nasıl olduğumu sordular, onu severek dinlediğimi bilirler, ne zaman telefonda sesim ağlamaklı çıksa "Kıvırcığımı dinliyorsun yine" sorusu gelirdi ardından, salya sümük ağlardım sesini ilk duyduğum andan türkü bitene kadar ki yitirdiğim babam,amcalarım,eniştelerim ve yengem hepsi çok severek dinlerlerdi Ali'yi ölümü ile çok canım yandı.
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Aziz milletim edebiyatımıza katkılarını unutmayacak onu eserleri ile anacaktır. Sizi de duyarlı ve vefalı yüreğinizden ötürü kutladım Şaban Bey. SAYGILARIMLA.