(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Siyah - Beyaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Siyah - Beyaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi nasıl yorum yapsam okuyucunuz olarak biraz baskı altındayım sanırım,şu son şiirinize yapıtığım yorumdan sonra sizin yorumunuz varya:))))))))....daha özenli ve daha etraflıca yazılsa çok daha güzel olurdu diye düşünüyorum...aşk ırkçılığı benim için yeni bir terim bunu beğendim....değişik olmuş....hani aşk kadar radikal olan kavramları bir araya getirmiş olmanız ya da getirmeye çalışmış olmanız da şiir adına yeni bir şeyler deneme çabanız bu da hoşuma gitti....çünkü ben klasik olan eserleri arebesk olursa seviyorumm...yoksa pop müzikten uyarlanan bir müslüm şarkısı kulağıma hoş gelmiyor...güzel olarak degerlendirdiğim şeyler siz bir iltifat olmadığı gibi olumsuz eleştirilerimde bir hakaret degildir...kaleminde kendimce ışık gödüğüm şairleri yazarları eleştirme özgürlüğü beni hep özgür yapmıştır....sanırım ben önceki yorumunuza takıldım kaldım...şiiriniz geri planda kalmasın, alal acele yazılmış bir havası olmasına rağmen güzeldi....saygıyla...
kıymetocak tarafından 1/14/2011 12:29:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sorun degil,bende tekrar okudum,sizin anladığınız gibi anlamadım...demek ki fazlasıyla göreceli bir cümle kurmuşum....:))))))))...Şiirde kafiyeyi seviyorum...Okurken beni alıkoyuyor...sanırım siz benim köşemi ziyaret etmediniz....saygıyla...
Geçen sefer yorumunuzu yanlış anlamam sanırım biraz ortamı gerdi. Ama defalarca okudum. Cümlede kesinlikle bir hata var. Benim anladığım yere de çekilebiliyor. Tekrar okursanız bana hak vereceksiniz. :)
Ben eleştirilere açığım aslında. Hatta olumsuz yorumları da seviyorum. Sadece geçen sefer şiir dışında bir yorum yaptığınızı düşündüm. Yoksa olumsuz bir yorum bence şair kalbin, şairane, usta kalem vs. kelimelerinden çok daha güzel. Bu yüzden yorumlarım ve eleştirilerim biraz serttir. Bence ne hissediyorsa onu yazmalı insanlar.
Arabesk ve sıradan şiirleri, özellikle içinde kafiye varsa sevemiyorum. Hepsi aynıymış gibi hissediyorum.