(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağzı Süt Kokan Çocuk ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağzı Süt Kokan Çocuk ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
neden güldüm biliyormusun 45 yaşına girdiğim şu günlerde, annemin gözünde hala çocukmuşum doğum günü pastamı çileklerle süslenmiş bir pasta ile kutladı:) halbuki çilekli pastayı en son 10 yaşında yemiş ve çileğe alerjilerim o zaman oluşmuştu demekki annemin gözünde hala 10 yaşındayım
Anneler... Annelerimiz. Kimseye nazımız geçmedi o'na geçtiği kadar. Kimse düşünmedi beni/bizi o'nun kadar. Kah zıtlaştık, kah birlikte güldük, kah arkadaş olduk, kah anne-çocuk. Seneler geçtikçe anne/baba olunca daha da bir anlar olduk annelerimizi. Anneydi o; yeri gelir kızacak yeri gelince sevecekti. Her yolu öğretmeye çalışandı 'O'. Karşılıksız tek seven, almadan veren. Kim bu kadar emek harcar ki bir insana?
Büyümeyelim yanınızda, büyümeyelim, büyütmeyin g/özünüzde. Büyütmesin hayat denilen size sarılırken. Almasın çocukluğumuzu elimizden, çocuk kalalım hep yanınızda.
'anne ben geldim kocaman kadın olan ama senin küçük kızın geldi dizlerin duruyor mu anne başımı koyacak?!'
Her derdimize derman olan, anlayan, konuştukça içimizi ferahlatan cefakar, vefakar, özel insan 'Annelerimiz' ve 'Babalarımız' ödeyemeyiz ne yapsak haklarınızı. Bize insanlığı, sevmeyi, saygıyı, edebi öğrettiğiniz ve karşılıksız bunca sevdiğiniz için teşekkür ederiz sizlere.
ana gibi yar, bağdat gibi diyar olmaz denir ya... Aslında çok doğrudur bu annelerin çocuklarının gözlerinde büyümediği, abartılı gibi gözükse de aslı da mümkündür bu manzum kıssanın...anlatımı çok güzeldi. tebrikler ve de saygılar...HŞT
neden güldüm biliyormusun
45 yaşına girdiğim şu günlerde, annemin gözünde hala çocukmuşum
doğum günü pastamı çileklerle süslenmiş bir pasta ile kutladı:)
halbuki çilekli pastayı en son 10 yaşında yemiş ve çileğe alerjilerim o zaman oluşmuştu
demekki annemin gözünde hala 10 yaşındayım
çok güzel dizelerdi kardeşim
inan gülümsettin
selam ve saygılar