(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AZ NAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AZ NAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir değişim tutturdun gidiyorsun dostum sende...ya da bana öyle geliyor belki de....ama bir sır vereyim mi sana senin eski şiirlerin daha bir anlamlıydı bence....
Hani dilerim kararında keşfeder o nazı fazlası zarar gibi geliyor bana sevgili dostum kutluyorum yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...
vay bee diye dudaklarımdan savrulan hoyrat bir kelimeyle kutluyorum şiirinizi.. tebrikler şair az ve öz bir şiir.. harikalar yaratmışsınız belli.. kısa şiir yazmak zordur bir kaç dizeyle bir çok şeyi anlatabilmek.. iyi başarmışsınız bunu kaleminiz dert görmesin.. tebrikler..
KISACIK VE ÇOK HOŞ BİR ŞİİR ARKADAŞIM. BANA GÖRE BU TÜR ŞİİRLERDE DAHA BAŞARILISIN GİBİ GELİYOR. ZEKA ÜRÜNÜ VE ESPRİLİ ŞİİRLERE DEVAM ETMELİSİN BENCE. SAYGILAR.
KISACIK VE ÇOK HOŞ BİR ŞİİR ARKADAŞIM. BANA GÖRE BU TÜR ŞİİRLERDE DAHA BAŞARILISIN GİBİ GELİYOR. ZEKA ÜRÜNÜ VE ESPRİLİ ŞİİRLERE DEVAM ETMELİSİN BENCE. SAYGILAR.
o zaman doğar
ve insanı keşfeder
naz
..
Hoş... ÇOk hoştu...
Sevgiler ÖZ' den kaleme...