(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok Hastayım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok Hastayım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kusura bakma hastayım idare et Akşam yemeğinde olsun pirzola et Allah kimseye vermesin böyle bir dert Bronşit olmuşum herhalde sevdiğim
Geçmiş olsun hocam iyi olursun inşallah fakat bronşit bayağıda iştahı açıyor demek her halde dinlenmekte gerek rahatlığıda buldunmu her halde geçte gider çok güzeldi kutluyorum yazan kalemini sevgi ve saygılarımla.
ÜSTADIM; BÖYLE BRONŞİT OLMAYA CAR KURBAN. MAŞALLAH CAN HER ŞEYİ İSTİYOR. YEMEDEN HİÇ EKSİK KALMAK İSTEMİYOR. ZEMHERİNİN ORTASINDA KAVUN İSTEMEK GİBİ BİR İSTEK SİZİNKİ DE CANIM. GERÇEKTEN HASTA İSENİZ GEÇMİŞ OLSUN. ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN Kİ BİZİ SİZSİZ BIRAKMASIN YÜCE ALLAH. SAYGILARIMLA...
Aminnnn Aman böyle dert vermesin... Bronşit değil mideyle ilgili bir hastalık olmalı... Yine çok güzeldi...Kutladım çalışkan periyi.... Saygı ve selamlar..... Hayırlı Cumalar.....
esprilerle dolu,anlatımı mükemmel keyifle okuduğum bir şiirdi. hastalık kurgu değilse Rabbimden acil şifalar diliyorum, bana kurgu gibi geldi çünkü ben bronşit olunca bol kıymalı böreğin yanından bile geçemiyorum.. tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Akşam yemeğinde olsun pirzola et
Allah kimseye vermesin böyle bir dert
Bronşit olmuşum herhalde sevdiğim
Geçmiş olsun hocam iyi olursun inşallah fakat bronşit bayağıda iştahı açıyor demek her halde dinlenmekte gerek
rahatlığıda buldunmu her halde geçte gider çok güzeldi kutluyorum yazan kalemini sevgi ve saygılarımla.