(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖROĞLU'NUN KILIÇ SESLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖROĞLU'NUN KILIÇ SESLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Emir almam demir döğerim örste Bir yanım Edirne bir ucum Karst’a Hasta düşmüş vatan çorbası tasta ’Ya istiklâl ya ölüm!’ dirilmelidir!
Aktaş’ım tarihin şeref şan dolu Niye kan ağlıyor can Anadolu Kaçarken düşmanlar şaşırsın yolu Ata’mın yoluna girilmelidir!"
yiğitçe köroğluvari ne güzel dersiniz harikasınız Şaban hocam... kutladım hayata kattığınız erdemli eşsiz güzellikleri iyi ki varsınız... sevgim saygım her daim selamlarımla...bu da benden olsun..:)
asil kanımızda muhtaç olduğumuz kudret dinimizde nur imanımız ilâhi kuvvet evet dedikçe erdeme ahlâksızlığa ret mizana alın açık ancak böyle durulur...
çağın köroğlusu şaha kalkınca sazına da kalemine de yüklenince kaça şaklar değdiği yerlere kılınca kimin nerde nasış olduğu bilinmelidir sağlıcakla kalın
Eyvallah dost. Uyanma vaktidir lâkin uyutanlar daha çoğunlukta maalesef. Ne zaman halk uyanmaya başlasa bir balon haberle yeniden uyutuyorlar. Kutlarım duyarlı ve güzel şiiri. Selam ve Sevgimle.
21.YÜZYILIN KÖROĞLUSUNA BENDEN SELAM OLSUN. AYAKTA ALKIŞLIYORUM USTA KALEMİ. ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE, ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL, GÖĞSÜM KABARARAK OKUDUĞUM BİR ŞİİR Dİ. TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Bir yanım Edirne bir ucum Karst’a
Hasta düşmüş vatan çorbası tasta
’Ya istiklâl ya ölüm!’ dirilmelidir!
Aktaş’ım tarihin şeref şan dolu
Niye kan ağlıyor can Anadolu
Kaçarken düşmanlar şaşırsın yolu
Ata’mın yoluna girilmelidir!"
yiğitçe köroğluvari ne güzel dersiniz harikasınız Şaban hocam...
kutladım hayata kattığınız erdemli eşsiz güzellikleri iyi ki varsınız...
sevgim saygım her daim selamlarımla...bu da benden olsun..:)
asil kanımızda muhtaç olduğumuz kudret
dinimizde nur imanımız ilâhi kuvvet
evet dedikçe erdeme ahlâksızlığa ret
mizana alın açık ancak böyle durulur...