(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AVŞARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AVŞARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE GERÇEKLEŞMESİ DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM.. Yeni bir başlangıç Sağduyu aklın kapıcısıdır. Görevi: Kuşkulu fikirlerin içeri girmesine, ve de dışarı çıkmasına engel olmaktır.Ve Düşsüz büyük şeyler yapılamaz. 2011 yılında tüm düşlerinizin gerçekleşmesi dileğiyle..Sevgi ve barış diliyorum. Savaşların, acıların ve felaketlerin, geçip giden koca bir yıl gibi geride kalması umuduyla..Yeni yılda hepizin mutlu, sağduyulu gülücüklerinizin hiç bitmeyeceği ve sağlıklı günler getirmesi dileğiyle..
Gül Avşarım, gül Avşarım Seviyorum yar Avşarım Aç kapını geliyorum Vuslatını der Avşarım.
Gül Avşarım, gül Avşarım Seviyorum bil Avşarım
Toroslarda kır çiçeğim Aşk yurduna göçeceğim Senle bade içeceğim Kilimini ser Avşarım.
Merhaba dost ,beğeniyle okudum yürek sesini seven gönlünü ve mükemmel şiirini yüreği güzel şair dostlukla ve sevgiyle kal. şiirlerin daim her anın aydınlık olsun Saygılarımla
Gönül murat alacaktır
Hasret sonu bulacaktır
Gel koynuma gir Avşarım.
Gül Avşarım, gül Avşarım
Seviyorum bil Avşarım
inş hasret biter tbrkler