(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜRGÜN GECESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜRGÜN GECESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa ve öz bir çalışma olmasına karşın, nidası uzaklardan duyuluyor. Melodısı olsukça yüksek. Sözel ve sayısal gucu oldukça hesaplanmış. İçsel değerleri ve düşünsel dünyasını bir ruha bezemiş adeta...
Emeğine sağlık, yeni kelimelerde buluşmak dileğiyle
farkında olmadığımız neler yaşıyoruz sürüklenen kuru yapraklardan farksızız şiirler var neyse ki biraz çıtayı yükseltip gerçeklerden farklı bir boyuta sıradışı gerçeklere adım atıyoruz, farkınd aolmadan kendi gerçeklerimizi yaratıyoruz...
biz aslında bizde olan değişimin farkında değiliz, belki de eskisi gibi düşünmüyoruz, eskisi kadar sorgular nitelikte yaşamıyoruz hayatı, ve belki de hayat bizden bunu beklemiyor,
çünkü şairin dediği gibi,
"senin gözlerinden sürgün oldum ilkin, bütün sürgünlerim bir bakıma bu sürgünün bir süreği, bütün tortuların, yortuların, şölenlerin dışında, sana geldim, ayaklarına kapanmaya geldim, af dilemeye geldim, affa laik olmasam da"