Ah! Yüreğinde ki, o derinlik var ya? Rabbimize, gidermiş Dediler sokaklar da, dar olan armış Hayatın; başı da, sonu da, bir mezar ya! Be kardeşim, sana ne? Ak akmış Ne Kara karaymış Kime ne deme?
Dolarsın onu, bunu da diline Bir düğüm olamazsın kilime İlkbahar, yaz, kış, neyse de Sonbaharda da mı, gelemez aklın kendine
Müslüman’san, Peygamberinin doğum yılı Senin rezilce hopladığın, neyin yılı
Allah korkusu, sarmadı mı daha içini? Ana baba dinlemez, salarsın sokağa itini Kepazelik bile, senle yarışamaz Az dur, biraz! Düşeceğimiz sonunda, bir dipsizce kuyu Nasibinin önünü, sakın tıkama Milletimi, boş yere de ayartma İçemezsin sonra, Hakk’ın deryasından suyu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...SOKKAKLAR DA DAR YA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...SOKKAKLAR DA DAR YA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah korkusu, sarmadı mı daha içini? Ana baba dinlemez, salarsın sokağa itini Kepazelik bile, senle yarışamaz Az dur, biraz! Düşeceğimiz sonunda, bir dipsizce kuyu Nasibinin önünü, sakın tıkama Milletimi, boş yere de ayartma İçemezsin sonra, Hakk’ın deryasından suyu...
AH BİR BİLSELER,,İKİ KÜREK TOPRAK SON ..DİYE HEPİMİZE FİNAL YAZILACAK..
çok doğru yaşarken dünya malının doyuramadığı gözümüzü bir avuç toprak dolduruyor sonunda ah bir bilsek de ona göre davransak dünya gözüyle, yüreğinize sağlık, tebrikler..
Az dur, biraz! Düşeceğimiz sonunda, bir dipsizce kuyu Nasibinin önünü, sakın tıkama Milletimi, boş yere de ayartma İçemezsin sonra, Hakk’ın deryasından suyu...
Yaşamın anlamına, amacına dikkat çekmiş, aklını başına topla ey fani demiş şiir.Tebrik ederim dostum.Her şeyin gönlünüzce olduğu bir yıl,bir ömür dileklerimle...
Anlamlı ve güzel bir şiir, değerlerimize uygun birbirinden güzel abi sözleri, değerli şairi ve şiirini kutluyorum.Puanım tam. Yunus diyarından selamlar.
Tebrik ederim hemşerim, var olsun değerli gönlünüz ve de kaleminiz..
* * * * * * * * * * * * *
*2011 DE BÜTÜN GÜZELLİKLER İNSANLIK ADINA OLSUN* ˚˛*˛°.˛*.˛°˛.*★2011★ YENİYIL'DA★* 。*˛. ˛°_██_*.。*./ ♥ .˛* .˛。.˛.*.★*HERŞEY*★ 。* ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫*˛.* ˛_Π_____.♥GÖNLÜNÜZCE OLSUN♥ ˛* ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •.˛*./______/~\plain*. ˛*.。˛* ˛. *。2011 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ ...... *2011 UMUTLARINIZI GERÇEKLEŞTİRSİN TEMENNİSİYLE* * YENİ YILINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM* Sağlıklı, sevgilerle, huzur ve mutluluk içinde geçen, uzun bir ömür diliyorum.. Yeni bir yıla girerken, sevgi ve barış olsun dünyada, yüreğimizdeki dua her zaman insanlık için olsun.. Savaşların, acıların ve felaketlerin, geçip giden koca bir yıl gibi geride kalması umuduyla.. Nice yıllara...
Allah korkusu, sarmadı mı daha içini? Ana baba dinlemez, salarsın sokağa itini Kepazelik bile, senle yarışamaz Az dur, biraz! Düşeceğimiz sonunda, bir dipsizce kuyu Nasibinin önünü, sakın tıkama Milletimi, boş yere de ayartma İçemezsin sonra, Hakk’ın deryasından suyu...
Kutlarım çok güzel .....iyi seneler dilerim selamlar.
Müslüman’san, Peygamberinin doğum yılı Senin rezilce hopladığın, neyin yılı
güzel şiirini kutlarım dost mubarek gecelerde bir kuran muhabbetine tahammül edemeyenler yılbaşı gecesi rezalet proğramlarına sanki randevüleşiyorlar çok yazıkkkkkk selam ve saygılarımla
Yeni yılın size ve tüm sevdiklerinize sağlık, mutluluk, neşe, başarı, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar.iyi seneler yazan yüreğine kalemine sağlık çok güzel olmış.harikaydı.yüreğine saglık...sevgiler bırakıyorum gönül sayfana..
Ah! Yüreğinde ki, o derinlik var ya? Rabbimize, gidermiş Dediler sokaklar da, dar olan armış Hayatın; başı da, sonu da, bir mezar ya! Be kardeşim, sana ne? Ak akmış Ne Kara karaymış Kime ne? .................... EMEĞİNE SAĞLIK KUTLARIM EMEĞİNE DİLİNE SAĞLIK CANIM ABİM KUTLARIM EMEĞİNİ CANIM ABİM SAYGILAR KURBANIM
muhteşemdiii gerçekten hakkın suyunu içmek için annemizden dudagımıza damlayan süt kadar bakir kalmayı ögrenmeli yürek yada karadan ders alıp akı düşlemeyi
Ana baba dinlemez, salarsın sokağa itini
Kepazelik bile, senle yarışamaz
Az dur, biraz!
Düşeceğimiz sonunda, bir dipsizce kuyu
Nasibinin önünü, sakın tıkama
Milletimi, boş yere de ayartma
İçemezsin sonra, Hakk’ın deryasından suyu...
AH BİR BİLSELER,,İKİ KÜREK TOPRAK SON ..DİYE HEPİMİZE FİNAL YAZILACAK..