Söz verdik yeminler ettik En zor anlarda Deli gibi sevdik Ayrılık yoktu hiç hesapta Tek beden olduk acılarda Ölümü bile inkar ettik Neden böyle yenildik Neden böyle yenildik hayata Nasıl yenildik ihanete Nasıl verdik bu aşkı ellere Şimdi ağla şimdi yas tut O aşk bir mezar Sense boş bir tabut......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirdeki başlık çok derin ve bir o kadar da ağırdır.Dolayısıyla altındaki dizeler ve sözler de o derece olabileceğini düşündüm.Ama sanırım tam manasıyla dengeyi sağlayamamış.Daha net ifadeyle kaleme alınan sözcükler başlığa oranla daha sade kalmış.Sadelikten kastım başlığa uyum sağlayamamış olmasıdır.Şiir aceleyle yazılmış gibi duruyor sayfada ya da ben öyle görüyorum.Sanki biraz daha üzerinde durulup farklı bir şey çıkabilirdi diye düşünüyorum...
Amacım burada şairi yere vurmak değil-ki öyle bir hakkım da yok-,sadece şiirin bana yansıttıklarını aktarmaktır.
''Söz verdik yeminler ettik En zor anlarda Deli gibi sevdik'' şöyle bir baktığımızda ilk dize ile üçüncü dize birbirleriyle kafiyeli olduğunu görürüz.Kulağa hoş gelebilir,ancak daha sonraki dizelerde ''tik'' ekinin birkaç defa kullanılması kulaklarımızı rahatsız ettiğini görüyoruz.Kafiye kullanarak şiiri güçlendirmek istemiş olabilirsiniz,ama bazen bu kafiyeler şiiri zayıflatabiliyor da ne yazık ki.