(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
demek gidiyorsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
demek gidiyorsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sabır sabır diye diye yürek taş oldu bu dünyada sabır a verilen miat doldu
sizi anlayabiliyorum ama şuna inanıyorum sizin gibi sevgiyi yazan şairin yüreği taş olamaz sabıra gelince evt miadı doldurmuş olabilir hüzünlü satırlardı kutluyorum kaleminizi yüreğinizi sevgiler.
Gitmeler hep acıdır ne olursa olsun hep hüzündür.Dönüşler bir müjde gibidir sevindirir yürekleri özlemleri bitirir inşallah tez zamanda dönmen dilegiyle şiirinide kutlarım dost kalem selam ve dua ile allaha emanet ol...
* * * ne takvimlerden kesilen sayfalar nede ağaçlardan düşen yapraklar nede bir birini kovalayan mevsimler unuturamaz seni bana kadınım
sabır sabır diye diye yürek taş oldu bu dünyada sabır a verilen miat doldu kader deyip gitmek kaçmak var mıydı hani yürek dindirebilir ki acıyı
yaşadığımız mutluluk dolu günleri mutlulukla gördüğün rüyalarını kâr sayıp vede etmeden gidiyorsun aff et diye bekliyorsun birde ?
Çok güzel bir şiirdi, sevdaya dair yaşananlar hüzün de olsa, yaşanmışlıklar yaşama değer katar, güzel bir anı olarak anılır ömrün son demlerine gelince, tek tek çevrilir sarı sayflar , gözlerden sonbaharın deli yağmurları yağar, şimşekler çakar, belki daha da güzel anlar insan olup biteni ama ne yazık ki menzile çeyrek vardır, geri dönüşü olmayan bir yola girmiştir artık bütün anılarıyla yürek... Gönlünüze sağlık Mehmet Bey, güzeldi, yürekten kutlarım değerli yüreğinizi ve de kaleminizi.. Sağlıcakla kalınız, sevgilerle, huzur ve mutluluk içinde..
(dilerim uzun sürmez, dönersin aramıza değerli şiir dostu Allah'a emanet olunuz, kendinize iyi bakınız..)