(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Sanatı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Sanatı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vala güzel dizeler şairim.bundan emin olunuz duyguyla yazılan her kelime hoşdur.hoş görünüze sığınarak bende rahmetli kemal sunal dan bi şiir yazıyım....))))
leyla koyma beni müşkile gel senle atalım iki kaşık keşküle..))))
suya attım bir taş etti faş faşşşş....))) yıllardır unutamadığımız dizeler..
Hanımefendi, açtıracaksınıaz kitabın ortasını ......açtııımmmm.......veeee........tüh ! .........boş çıktı :(((((( Nerden gelir bu muzırlıklar aklınıza,bilen mi var sanki Adem ' den beri ?...Aşk; sanat mı ,meslek mi, zenaat mı , edebiyat mı , felsefe mi ? Aşk ; ŞEY bir boş kutudur da dolmaz ya işte öyle bişey ... Ne zor soruydu ve ben gene bilemedim...Tebrikler saygılar efendim.
gülümsettiniz:) sanatçıların icra ettiği sınırsızlık oyunu sahte alkışlar bir çok ihanetler herkes usta olabilir ama sanatçı olamaz o halde aşkta öyler gerçek sanatkarlarla icra edilmeli çok hoştu değişik bir tarzınız var şiirde saygılar efendim
selam ve saygımla