(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU AKŞAM BENİMSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU AKŞAM BENİMSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir de ben yıllardır kiracım olan hüzünü çıkarabilsem sevgili sami,ne yapsam noterden protesto falan mı çekmeliyim bunun için, Senin adına çok sevindim yeni kiracılarınla çok iyi anlaşacaksın bana inan Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kalmanı diliyorum her zaman sevgilerimle..
hayatın bazı zamanlar bizden çaldığı bir duygudur "mutluluk" yaşamı hırsızlıkla da suçlayamadığımız gibi çaldığını bir zaman sonra geri verdiğinde de onu aklayamayız ...
ki
dünyada ota bakan bir tek inek mi mutludur bir öküzün treni gördügü andaki ruh halimidir
bir hediyede gizli belki ... belki de bir bardak suda ... sabah uyanınca "günaydın" diyen birisinin kollarında
peki nerde bu! bağırtmayın sami dostumu
hocam gelirse banada haber ver yüklü miktarda alacağım var,
ki mutluluğu aramak bile mutluluktur dedim ve sevgimi buraya bıraktım size dair,
ne güzel yürekte sevinç mutluluğu her akaşm gelsin hatta günlerde de. yanınızı kendine sıla etsin mutluluk...çok güzeldi yaa ben çok sevdim...saygı ve sevgiyle kalın...
ulan mutluluk oğlu mutluluk kızdırma benim Sami kardeşimi..nerdeysen çık gel artık ya...değerli dostum güzel şiirini kutlarım...sevgi,selam ve saygılarımla...
Vallahi Sami kardeş aslında o sana gelmiş ve seni bulmuş bakasana... İçinde haykırıyor... "BU AKŞAM BENİMSİN DİYOR" daha ne desinki... Davulcu degilki kapında Ramazan davulu gibi davul çalsın...
Harika ve degişik bir çalışma... Kutlarım kardeş...
Zora ki mutluluk! Nasıl oluyor bu kardeşim ya Kafasına silah mı dayayacaksınız. "saçlarını yol getir" diyen türkü gibiydi. Farklıydı:))) tebrikler....sevgiyle
Sokalarımızın aynı olduğu şair kardeşimi gönülden kutlamam mı...
Arada bir sevinçleri bırakın bizim sokağada geliversin lazım olanlara ben gönderirim.
Asık yüzleri sevemedim ne yapayım:))
Selamlar bir güzel siteden daha..