(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve bana gelince şiirinizde başlangıçta ayırımları önemsemeden imgelerin güçlü oluşuna hayran kaldım.. ta ki son iki dörtlüğe gelene kadar, bende bunu çok yaparım mesela başta kuvvetlendirip sonuna birşey bırakmam ama yanlış işte.. okuyucular sonunda kuvvetlenmesini ister, başında konuyu dağıtmadan anlatılabilmesini ister, şiirin sonunu başa alıp, başını sonuna koymanız sanki çok şey değiştirirdi(düzenleme yapılarak)... bu benim görüşüm yine düşüncenize saygı duyuyorum.. en çok acele yanımıza bakmayı değilde, yazarken okumaya okurken tekrar etmeye önem vermeliyiz diyorum.. ben bu kalemde önemli gizler buldum ve inanıyorum ki çok güzel şiirlerinizle karşılaşacağız.. olmamış demiyorum şiiriniz için, olsada olmasada bu kadar güçlü imgeyi ben bile düşünsem bulamazdım inanın, bu güçlü imgeleri yazarken, gücünden kaybettirmeyecek finalide düşünmeniz gerek..yani başında veriyorsanız bu gücü sonunda okuyucuya harkuladesi sunulmalı diye düşünüyorum... ve tabi yine düşüncenize saygı duyarak...
estağfurullah düşüncelerinizi her zaman destekleyenlerdenim, haddim değil sizin dile getirdiklerinize karışmak ve haddim olamaz zaten, size yanlış yansıdıysam tekrar özür dilerim. Ben sadece duygulardan sonra gelen bir ayrıntınız varsa, olduysa keşke belirtseydiniz dedim.. yani bir parantez açmanın zararıda olmazdı demek istedim.. şimdi farkındayım biraz yüklenir gibi bir yorum yapmışım, bunun için yine affınıza sığınıyorum.. dediğiniz gibi kesin böyle olmalı diye bir hitaba yeltenmişim.. bu yorumu olduğu gibi yazsaydım bu kargaşaya sebebiyet vermezdim, yani fikrimi bildirmek istedim ama sonuçta herkes katılır ve ya katılmaz bunlarıda göz önünde bulundurarak tabi ... diyerek selamlarımı sunuyorum, saygılarımla.. nice şiirlere hep beraber inşallah..
her sair kendi duygularını getirir ve bende siirin bana hissettirdiklerini söyledim yansıması bu oldu. bir siir okuma kılavuzu oldugunu bilmiyodum.''kesinlige" ugrayan tavrınızı anlmadım? keske siiri sunan sair'e yazmıs olsaydım bunları.
şiir bu değerli kalem, ölmeye gittiğini önce düşünmek söz konusu değil.. bir paylaşım var ve fikrini merak ediyordur şiiri asan arkadaşımız keşke biraz şiir üzerinde bir yorumunuz olsaydı.. saygılarımla
şiirinizde başlangıçta ayırımları önemsemeden imgelerin güçlü oluşuna hayran kaldım..
ta ki son iki dörtlüğe gelene kadar, bende bunu çok yaparım mesela başta kuvvetlendirip sonuna birşey bırakmam ama yanlış işte.. okuyucular sonunda kuvvetlenmesini ister, başında konuyu dağıtmadan anlatılabilmesini ister, şiirin sonunu başa alıp, başını sonuna koymanız sanki çok şey değiştirirdi(düzenleme yapılarak)... bu benim görüşüm yine düşüncenize saygı duyuyorum..
en çok acele yanımıza bakmayı değilde, yazarken okumaya okurken tekrar etmeye önem vermeliyiz diyorum..
ben bu kalemde önemli gizler buldum ve inanıyorum ki çok güzel şiirlerinizle karşılaşacağız..
olmamış demiyorum şiiriniz için,
olsada olmasada bu kadar güçlü imgeyi ben bile düşünsem bulamazdım inanın, bu güçlü imgeleri yazarken, gücünden kaybettirmeyecek finalide düşünmeniz gerek..yani başında veriyorsanız bu gücü sonunda okuyucuya harkuladesi sunulmalı diye düşünüyorum... ve tabi yine düşüncenize saygı duyarak...
nice şiirlerde buluşmak dileğiyle değerli kalem..