(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_Uyanma Vakti_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_Uyanma Vakti_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen bile bile insan rüya görecegini bilerekde uyumak ister. Uyandığı zaman rüyanın tadı hala hayalindedir.. nice tatlı rüyalara yelken açsada gönül rüyada olsa sevadayı yaşamak harika.... Tebrikler...
Demek rüyaymış...Ben de dejavu sanmıştım. Ama her zaman aynı rüyayı görmek de zor be dost yürek.....Hasretlerde kalmış yüreğin sesiydi, hüzünlüydü.. Murat' güzel bir akrostiş olmuş. Tebrikler. Slm ve sevgiler..ESRA
vuslat05 tarafından 12/21/2010 3:21:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yanılsama diyebiliriz.Dejavunun sözlük anlamına bakarsak ; ilinçlilik durumunun ve gerçeği algılamanın bozulduğu, ilk kez görülen bir yerin sanki daha önce görülmüş gibi ya da ilk kez yaşanan bir olayın sanki daha önce yaşanmış gibi algılandığı patolojik durum.
Dejavu, yaşanılan bir olayı daha önceden yaşamışlık veya görülen bir yeri daha önceden görmüş olma duygusudur. Ânı daha önceden yaşamışlık halidir. Fransızca; déjà (daha önceden) ve voir (görmek) fiilinin geçmiş zamanda çekimi olan vu’nun birleşiminden türemiştir.
teşekkür ederim esra murat çok istedi kıramadım ona yazdım umarım güzel olmuştur dediğin gibi.
Bu masalın sonunda ölüm var..