Ben sensiz yalnızım. Sende benim gibi yalnız mısın? Sende özlüyor musun beni, Düşlerinde ben var mıyım? Sensizlik........ Kelimeler bile yetmiyor anlatmaya. Ne söylesem yetersiz, Sensizlik eşittir, Manasız bir hayat.... Yokluğuna alışamadım. Ne sana katlanabildim, Ne de sensiz yapabildim. Ayrılıklar hep böyle midir? Hep giden mi özlenir, Giden hissetmez mi acıyı? O da yaşamaz mı aynı sancıyı..... Kalbimdeki hisleri anlatmak istiyorum, Anlatamıyorum... Bu ayrılık anlatılmaz, Yaşamadan bu acı anlaşılmaz.....
Bu mudur hayatın gerçeği? Acabalar sarmışken çevremi, Ne olur duy beni........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLAMADIM Kİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLAMADIM Kİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu mudur hayatın gerçeği? Acabalar sarmışken çevremi, Ne olur duy beni........
hayat o değildir tabiki..yalnızlık bir kader değil yani... biraz çaba ve güler yüzle kurtulabılecek bır durum.. güzel dostluklara..kutlarım...sevgimle...
Acabalar sarmışken çevremi,
Ne olur duy beni........
hayat o değildir tabiki..yalnızlık bir kader değil yani...
biraz çaba ve güler yüzle kurtulabılecek bır durum..
güzel dostluklara..kutlarım...sevgimle...