(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sahte Sevdalar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sahte Sevdalar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TEK KELİME İLE YERLİ YERİNDE SEVENE ACIK YÜREK SAF VE BEMBEYAZ SEVGİYLE DOPDOLU ...KISA ŞİİRLER DE BAŞKA TAT VARDIR HP ALDIĞIM BEĞENDİĞİM ...KALEMİN DAİM OLSUN SEVİLERİMLE ARKADAŞIM..
Kısa, öz, net bir anlatım...Bir o kadar da doğru... Ne yazık ki, gönül derin yaralar almadan anlayamıyor çoğu zaman değer verdiğinin beş para etmez olduğunu... Kutlarım yürekten düşenleri. Saygı ve selamlarımla...
Merhabalar, harika bir şiirdi.Kısa ve öz... Derin anlamlar içeren.Bir de anlayabilene- diyordu sanki şiirde. Emeğe, yüreğe sağlık. Sevgi ve saygılar...
EMEKTİR NACAR AĞLAR DOSTUR KALBİ HAKTIR VERİR İNSANA BAL KALEM İLE YOLU CANDIR ARİF OLAN ANLAR HER ŞAİİRİN YUREĞİNDEN BÜLBÜLÜN DİLİ AKAN SUYU BAL HOŞ OLUR DOST ELİ PİŞMİŞ AŞA BENZER LOKMASI HELALDIR SEYİT KAZIM OKUR YAZARIM DOSTUM DEMİ İLE AŞK İLE DOST OLUR....HAK .İLE CAN İLE KALEME DİLE KURBANIM .............. DİLİNE HAK EYVALAH
Helal be güzel yürek açılımı taş baş sevdalar vs güzel temenni cuk da oturmuş yürek sesinden yerine anlıyan anlar sanırım dönüşü muhatabı yapacaktır KUTLUYORUM
Evet bazen düşmanımız en yakınımızdadır da görmeyiz... Maneviyat zayıflamış, sevgiler sahte... Uzak olsunlar bizden... Tebriklerimle... Selam ve sevgiler.
Yürekten sevene ''el vermek'' ustaca ve usulen bir hitap olmuş kalem dostum,satırlar orjinal kelimelerle dantel gibi işlenmiş, yürekten kutluyorum,saygılar...
devir böyle sevdalar sahte sevgiler yalan...fındık kabuğunun içinde saklı bahaneler ve küstüm gidiyorum demeler moda gönülden gidenin ayaklarında pranga olsa kaç yazar vazo kırıldımı yapıştırsanda izi kalır... eyvallah dostum
Ne de sevmediğin…
Aldanma yüzüne
Sahte gülenlere
Bak, elveriyorum
Yürekten sevene…
güzel yüreğin var olsun elin de güzel şiirini kutlar sevgiler sunarım...