(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgi Kuşun Kanadında Mı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgi Kuşun Kanadında Mı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her nimet Allahtan sevgiyi insan insana asilayacak. kusun kanadinda degil dilin ucunda sevgi esirgemeyeceksin tatli dili hic kimseden. sevdigini bile söyleyemeyen insan az mi ama nefretini nasilda haykirirlar bazilari...
hint gurularının bir felsefesi vardı ve bu felsefeye göre sevgi içimizdedir, yer yer katılmamak mümkün değil tabii...
konuyla tabii ki alakası yok fakat yine de minik bir "temel" fıkrasını paylaşmadan edemiyorum.
Temel, arkadaşı dursun'a anlatıyor, __ Ula Dursun, adamın biri bana çok sempatiksiniz dedi. __ Eee, demiş Dursun, "sen ne yaptın" __ Vurdum onu, her ihtimale karşı...
siz yine de gökten sevgi yağmasını dileyin dost her ihtimale karşı, kimbilir değil mi, " ya tutarsa."
kısacık dizelerin büyülü şairi yine döktürmüş sayfasında.
kutlarım, saygı ve selam ile.
deli ibrahim tarafından 12/16/2010 5:42:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
yüreğine sağlık ablası, kalemine sağlık, bildiğin halde kanadına koymuşsun ya yinede helal olsun sana. bellimi olur belki gelir konar pervazlarına değilmi? belkide nasreddin hocanın ya tutarsa sı gibi belkide yağar değilmi abla.. Hem gökten gelen sadece yağmurda değilki zaten, rahme onun diğer adı ve kaç kişiyi yağdığı için mutlu ediyor, ve bir nevi mevlam duanı hemenck kabul ediyor. dualarımız müşterek, derinden selam ve saygımla...
Hanımefendi , o kadar bol sevgi azıcık mutluluğumuzun üzerine çöküp elimizden alır mı ? Bir sevgi enflasyonu yaşanır mı ? Çok güzel bir düşünceydi ama,almadan önce irdelemek de lazım galiba ! Tebrik eder saygılar sunarım.
Sevgi bizlerin beyninde ve kalbinde...sevgiiyi çoğaltarak insanlara bizler yaymalıyız...Dünyaya hoşgörü ve kalple ,gönülden bakabilsek, her yerde ve herkeste sevgi yeşerebilir,çoğalabilir...Sevgi alınıp satılmaz ki temin edelim...Güzel bir vurgu yapmışsınız tebriklerimle...Entellektüel.