(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMURLARINLA KALBİM COŞAN ÖYLE BİR SEL Kİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMURLARINLA KALBİM COŞAN ÖYLE BİR SEL Kİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanat müziğine doyup ,Ud'unuzun eşliğinde huşu içerisinde dinlemenin keyfi mükemmel. Bayram Bey'i ve sizi can-ı gönülden kutlarım. Selam ve saygılar Hocam.
Her bestenizi defalarca dinlemişimdir fakat bir gün benim şiirimle beste yapacağınızı rüyamda görsem inanamazdım yine o kadar güzel o kadar harika bestelemişsiniz ki birde o güzel sesinizle söyleyişiniz , her dinleyişimde mest oluyorum nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum tebrikler selamlar hürmetler
Yağmurlarınla kalbim coşan öyle bir selki Yıkar bütün setleri engel tanımaz belki Seninle geçen ömrüm öyle güzel güzel ki .....Saat kaçmış gün ne gün ne önemi var sanki .....Seninle geçen yıllar bir efsane inan ki
Her yüz yüze gelişte açılır güllerimiz Her diz dize oluşta yeşerir çöllerimiz Her göz göze kalışta lal olur dillerimiz .....Saat kaçmış gün ne gün ne önemi var sanki .....Seninle geçen yıllar bir efsane inanki
Güzel gönlünüzden benim için geçen samimi ve dstça duygulardan daha güzel teşekkürmü olur değerli dost...
Şarkıyı beğenerek dinlemeniz ve bunu belirtmeniz benim için en büyük ödüldür...
Sözler bana öyle güzel ve uyumlu geldi ki inanın ben bile bu kadar kısa sürede nasıl bitirdim inanamadım... ben ve yakın çevremdeki dostlar çok severek çalıp söylüyoruz.
İyi ki bana bu şiirinizi önerdiniz. Kısmet olursa TRT ye de göndereceğim. Gerçi TRT de torpil olması gerek ama olsun denemekte bir kaybımız yok.
Şair yüreğin dert görmesin mutluluğunuz daim olsun. Bu güzel şiiri yazdıran hanımefendiye de selam ve saygılarımı sunuyorum. Her şey gönlünüzce olsun...
Merhaba arkadaşımr bu aralar sizlerin arasında olamadığım İçin çok üzgünüm çok şükür artık biraz rahatladım ve geldim inşl her şiriniz gibi bu şirinizide beyenerek okudum şiir okumayı özlemişim kutlarım yüreğin sesini sevgi ile kalın hoşçakalın çok güzel bir beste dinledim yüreğin var olsun
Beste ve yorum : H. Cemil ŞENSEVER (rıfati) Söz: Bayram Ali BÜLBÜL
bu ne güzel bir uşşak beste ses ud harikasınız ve iyi ki varsınız sanat-insanlık adına şanssınız..:) kutladım hayata kattığınız eşsiz güzellikleri değerli dost H. Cemil ŞENSEVER (rıfati) ve Bayram Ali BÜLBÜL.. sevgim saygımla hep..
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ tarafından 12/13/2010 11:59:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
çok teşekkürler değerli hocam,o kadar şiire ömür vefa eder mi bilemem fakat o kadar olmasa da çok denebilecek sayıda yazmak kısmet olur inşallah,sağolun,sevgi ve saygımla,bu arada geç farkettim bu yorumu,çoközür dilerim,son şiirimde resminiz vasr fakat yorumunuz yok sayfa boş bırakılmışl bu nasıl oldu acaba ? saygımla..
Keyifle, hem, büyük bir keyifle dinliyorum... Efendim, iki büyük üstâdı, --dev'i-- alkışlıyorum tüm kalbimle. Takdirlerimi bırakıyorum yüreklerinize, sonsuzca, kutluyorum!..