(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYVAH Kİ EYVAH! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYVAH Kİ EYVAH! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok anlamlı, düşündüren haklı dizeler yüreğinize kaleminize sağlık değerli dost yürek.eyvahların yerini bravolar alsın inş.daimi başarı dileklerimle selam saygılar..
''Mey biter saki kalır, her renk solar haki kalır. Diploma insanın cehlini alsada, hamurunda varsa eşeklik; baki kalır.... böyle amiyane bir sözle şiire selam bıraktım....
Anlamlı gerçekleri içerendi şiiriniz. Ama ben o sorumsuz şuursuz kanaat saygıdan eksik nesli yetiştiren aile okul çevrede buluyorum en çokda ailede suçu.. Neden kayboluyor gençler neden değişiyorlar... Evlenirken gelin ya da damat adaylarında rütbe aranıyor geliri varmı iyi aman olsun. Güzel mi aman ne güzel modaya da uyuyor mu. .Hepsi değilsede kısmen böyle.. Hiç huyuna bakan var mı.. Ya islamı bilgisine ne kadar müslüman müslüman ismi taşıyıpta bihaber mi uyguluyor mu bakılmıyor. .Evlenen çift bilmezse olacak evlatlarına ne öğretirler.. .Kadın evlenir aile yada kaynana bazan eş der kapan kapanmak neden gerekli bilmez.. Çoğu işte o ne der akraba ne der diye örtünür sorsanız islamın şartlarını bile yerine getirmekten acizdirler. .Evdeki büyükler ebeveyn bilmese ne öğretirler.İ lk terbiye evde başlar. .Okul hangi biriyle başa çıksın. .Bazan iyi arkadaş edinirler yolları düzelir.. Bazan da kötü arkadaş yuvarlanırlar batağa. .Acınacak halleri var yetişen neslin Allah yardım etsin. .MADDİYATIN kölesi olan aileden olanlar maddiyat her şeyi kurtarır sanırlar ama aldanıyorlar.. Para insanı insan yapmaz ki.. iNŞAALLAH düzelir bu gencecik kardeşlerimizde.. Allah razı olsun abi sadece dua etmek geldi kalbimden tüm yetişen bilmeyenlere.. Başkasını sözle veya fiilen incitenlere.. Hayırlı cumalar selam ve dua ile..
Aynı görüşleri paylaşıyoruz Yeganem, müfredat programları ile öğretmenler yetersiz. madde ilmi ile mana ilmi beraber verilmeli, ahiret sorumluluğu zihinlerde yer ettirilmeli. Dün orta öğretim öğrencisi kızlı erkekli beş öğrenciye rastladım yolda Peygamberimizin annesinin adı neydi diye sordum, inanın hiç biri bilemedi.
Evet birinci derecede aile sorumlu ama ailede bir şey bilmiyorsa asıl sorumlu okul olmaz mı?
35 Yıllık öğretmenlik hayatımda bütün öğrencilerime namazlarının kılınışı diğer ibadetlerinin yapılışı, duaların ezberi, cenaze mamazlarının kılınışı ve ahiret aleminde önümüze gelecek sorumluluklarımız konularını bellettim. Mevlam kabul buyursun.