(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ DOST KALDIMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ DOST KALDIMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; KISA VE ÖZ DEZELERİNİZ İÇİN SİZİ TEBRİK EDERİM. ESKİLER ÖYLE DERLERDİ. O ESKİDEN Dİ. ŞİMDİ KAZANCI DOSTANDEĞİL DARBEYİ DOSTTAN YİYİYORSUN. DEVİR DURMADAN DEĞİŞİYOR. BU İNSANDAKİ AHLAKLA DA ÇOK İLGİLİ BENCE... SAYGILARIMLA...
Şiirinizde de belirttiginiz gibi eskiden kalma dostluklarımız varsa onu korumaya özen göstermek gerekiyor.Sonra ki yamalar aynı tadı vermiyor.Çünkü onlarla ezeli bir bag,iyi yada kötü günlerin paylaşımı var.Pek çok konuda oldugu gibi dostluk içinde ESKİDEN Dİ demek acı ama gerçek ne yazık ki.Kısa ve derin anlatımlı şiirinizi kutlar baki dostlar dilerim.
sergül kandemir tarafından 12/10/2010 3:00:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kısa ve tam yerinde söylenmiş bir söz İçimizde korlaştı sönmez yanıyor o köz Ben bulamadım dostum söyliyecek söz Kısa ve tam yerinde söylenmiş bir söz,
ŞİMDİ DOST KALDIMI
Hani
Eskiler
Ne güzel
Demişler...
Para
Dost tan kazanılır
Onlar eski /dendi...
Şimdi dost kaldımı kazanılsın...
haklısın gardaşım çoğunlukla menfaat dostları güzel dizelerini kutlarım selamlar dost saygımla