bir acının kıstırılmış hali, fırıtına öncesi sessizlikler ıslıksız geçtiğim sokaklar, sırdaşım olur zamanla bu sesi her an duyabilirim, sen olmasanda
saklımda tutuyorum şu aralar sarıp sarmaladığım geçmişimi eski bir fotoğrafa bakar gibi bakıyorum göz ucuyla
ama aşk dediğimiz böyle olmayacak eski bir dostu görmüş gibi dolu gözlerle sıradanlığımıza sığınmayacak, suhalsiz
bundan sonra anlamsız anıların sorguladığı saatleri hiçe sayıyorum ve siliyorum ne varsa aklımda, içimde, geçmişimde, seninle yeni düzenin alan problemiyim şimdilerde
- bu gece hırsızlar arsızlardan önce beni bulacak,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-MİŞ'Lİ GEÇMİŞ ZAMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-MİŞ'Lİ GEÇMİŞ ZAMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairin inleyişlerini duyuyoruz mısralarında. . Biz de dahil olmak üzere sınırlı yaşam alanları içinde yalnızlık duygusunu kendi özünden dışa yansıtarak sosyolojık bir butunluge işaret eder gibi durum tespiti yapmış adeta. Anlatıcıdan daha çok gösterıcı bir tarzı var. Entellektuelitesi yüksek çalışma olmuş... Yolu düz sananlara çukurları oldugunuda göstermış şair o çukura düşerek eleştirmiş hemde "yeni düzenin alan problemiyim şimdilerde" diyerek...
Çağdaş duyarlığa daha yakın bir şiir bu... Bu şiirin etkin bir öznesidir şair... Sokağın nabız vuruşlarının ustunde imgeleri var. Anlam butunlugu bakımından okura zıhnınde yenı alanlar açmaya zorluyor. Akustıgı ve rıtmı guclu...
Daha afzla detaylara girerek sayfa btunlugune haksızlık etmeyelım.
- bu gece hırsızlar arsızlardan önce beni bulacak...
Hırsızlar uykunun en tatlı anında gelir...3'den sonra güzel vakittir...
arsızlar peki gecenin o vakti ne yapacak...
arsızlar içerler belki ya da serserice dolaşırlar dışarıda...
arsız ve hırsız...
iki büyük duygu esasında...
ve de hırsızların arsızlardan önce gelmesi de;duyguların ne kadar da baskın olduğunu gösteriyor...
saçma gelebilir ama irdeledikçe yazmak için klavye beni içine çekiyor...
son söz muhteşemdi deyip gidiyorum...
saygılar...