(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yol Mu Uzak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yol Mu Uzak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hep diyorum şiir sayfaların takipçisi değil diye! ya da başka türlü bir sanat olsa gerek! gözün 2 saniye de gördüklerini yazıyorsun.kimileri ömrü anlatmaya çalışırken sen anlık yaşıyorsun boşuna takibe almamışım seni:)
yol mu uzak yollar mı yolda tuzaklar var mı kalan mı yalnız giden mi bu felsefe biter mi-/ne bu felsefe biter nede yollar.yüreğinize sağlık anlayana çok şey anlatmışsınz.
adını tanrı koymuşuz bize verilenin. veren bilinirse nedendir haykırış tekrar yaradılışlara.bilinmezse..bilinmezse işte gizemdir beni baştan yarat demenin anlamı. kime ve neden?
şiirde felsefe hoştur.'yolmu uzak yollarmı uzak' daki ayrımı anlayamadım. Yol dediğimizde yolları kapsama alabileceğimiz bir bütün içerir.sonrasında yollar ifadesinde farklı bir anlammı var çözemediğim.
Hanımefendi ; bir büyüğüm derdi ki,hakkınıza razı olun,ikinci dağıtımda belki bu da düşmez! :)) 40 tilkiyi az görmemeli...Şiir nefisti.Tebrik eder saygılar sunarım.
Şair yollar göreceli. Kalplerdeki yollar uzaksa, yollar yakınsa ne yazar. Kalplerdeki yollar yakınsa, gözler görmese kayıpmıdır. Felsefe denizde bir nokta idi. Büyüttü denizi yuttular. Şairi ve şiirini kutlarım. Saygılarımla