(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARIN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARIN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
imkansızımsın... sen hep öyle kal... sen bana uzak kal... sen bana imkansız kal... yarını rengine boyamak için, yarının ilk cümlesini seninle yazabilmek için, her şey için çok geç artık; yarın sen olmayacak sevgili... <buda benden olsun...> saygı ve sevgiyle....
Yarına bağladım tüm ümitlerimi... Yummadım kaç gündür..Bekliyorum... Yarını... Yarınsa hala uyumakta... Derin uykuda.. Çok geç olmadan uyartın artık.. HANGİMİZ YARINLARA UMUT BAĞLAMIYORUZKİ ? YARINLARA UMUT BAĞLAMASAK YAŞAM TADSIZ,TUZSUZ OLURDU KALEMİNİZE SAĞLIK UMARIM YARINLAR UYANIK MUTLU OLUR
İnsanoğlu kendine mukayet olamamakta yarınlarımız bu günlerimizinönüne geçti gönüller buhranlı, ruhlar daralmakta yarınlarımız bu günlerimizin önüne geçti
BAZEN UTANMAK, UTANMAMAKTAN DAHA İYİ VE GÜZELDİR...ŞİİRİM İÇİN YAPTIĞINIZ YORUMA CEVAP VERMEK İSTEDİM...GÜZEL ŞİİRİNİZİ, YÜREKTEN KUTLARIM...SEVGİ, SELAM VE SAYGILARIMLA..
umudunu kaybetmemek ne guzel.oysa ben sınoptan umudunu kaybetmıslerın son yurdundan gerı dondum.halas umut denen sey takılmadı oltama.kac kere dıyorum kafıye uyumu degıldır sıır yasamın ta kendıdır.tıpkı faytona asılan çocukların kırbac yedıgı gıbı.
Hayata ve yaşama dair düşündüren ve düşünmeye yönelten dolu bir şiir.. Umutları yaşamak ve yaşanılan hayattan yarınları geçirmek isteyen, yaşanması için geleceğin hizaya sokulması gerektiğini algılatan dizeler.. Kutluyorum, saygımla.
Sevigili ezom bana NECİP FAZILIN BEKLeYEN ŞİİRİNİ HATIRLATTI neden daha uzun yazmadın ki unutma şiir özgürdür ve bence hayallerde korkuları yenmek içindir...CUMARTESİ....
aynil tarafından 10/12/2007 7:43:12 PM zamanında düzenlenmiştir.