(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
''''''''''''''' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
''''''''''''''' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
USTA KALEM, BELKİ DE BU ŞİİRİ YAZARKEN BENİM ŞU ANDA YORUM YAZMAK İÇİN ZORLANDIĞIM KADAR ZORLANMAMIŞINDIR. BENİ NE KADAR MUTLU ETTİĞİNİ BİR BİLSEN. BELKİ DE O YÜZDEN ZORLANIYORUM KELİME BULMAKTA.
" Cehennem narında yakılan tenler, Acı bir besteyi durmadan dinler. Tanrı''yı insanda göremeyenler, Aldırma , yavruna kör desin Anne! " ---------------------------------
TANRIYI İNSANDA GÖREMEYENLER, YAVRUMA " KÖR " DERSE ACIRIM OĞUL. HAKİKAT YOLUNA GİREMEYENLER. BU YOLA " ZOR " DERSE ACIRIM OĞUL.
GÜL ERHAN'IM DÜNYA AHRET BALAMSIN, NE RÜYA, NE HAYAL, NE DE SANALSIN. YÜREĞİ SEVGİDE KARAR KILANSIN. BU AŞKA " ŞER " DERSE ACIRIM OĞUL.
SELAM VE SEVGİLER GÖNDERİYORUM. YÜREĞİN ELİN DERT GÖRMESİN. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .
SEVGİLİ ERHAN ŞİİRİNİ BEĞENDİM. AMASYALI HEMŞERİM, HECE SEVİYOR, VE AYNI ORTAMDAYIZ. BENİ DAHA NE BU KADAR MUTLU EDEBİLİR. ASLINDA BEN DE UZUN SENELER SULUOVADA YAŞADIM. SONRA AMASYA YA GİTTİM. SEVGİ VE SELAMLARIMLA. BAŞARILAR DİLERİM.
Söze ne hacet....
Yüreğine sağlık ...saygı ve sevgillerimle...