(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİR KIYMET OCAK HANIM EFENDİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİR KIYMET OCAK HANIM EFENDİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞAİR KIYMET OCAK HANIM EFENDİYE.......Geç oldu ama ancak okuyabildim,bunun için öncelikle özür dilerim.Ayrıca çokta mutlu oldum.Yıllardır şiir yazarım ama bana degilde şiirdeki arayışıma şiir yazan ilk siz oldunuz...Bu durum bir anlamda sizin benim şiir anlayışımda ve şiirinizde şiirdeki arayışımda özel yerini almıştır...Bu jestiniz bu uğraşınız bu ince davranışınız benim şiirden anlağım,şiirde görmek istediğim olmazsa olmazlarımı değiştirmeyecektir...Ben yine hersabah deniz misali şiirlerinize olta atacağım, hamsi çıkarsa ala balık,ala balık çıkarsa hamsiyi tatmak istercesine çelişkilerle dolu bir lezzet arayışıma size saygımla devam edecegim....Saygılarımla...
ÜSTADIM; BEN ŞİİR KONUSUNDA KİMSEYE ELEŞTİRMEK İSTEMEM, ELEŞTİRMEM DE. ZİRA HER KİŞİNİN ŞİİR ANLAYIŞI, ŞİİR YAZIŞI DEĞİŞİKTİR. BUNLAR FİKİR, İLHAM MESELESİDİR. BEN OKUMAYA BAŞLADIĞIMDAN BERİ ŞİİRLERİNİDE YERECEK BİR ŞEY BULAMIYORUM. HER ŞEYİN HAYIRLISI OLUR İNŞALLAH. İNSAN ZATEN HATALARINI OKUYA OKUYA, YAZA YAZA BULUR. SAYGI VE SELAMLARIMLA...