(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Yazdım Bunu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Yazdım Bunu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kocaman bi çiçek sepeti. Hepsi de güzel.Acaba hangisini alsam ki? Du bakiim Ya şun da dır.Ya bun da dır.Ke çe kü lah,ba şın da dırr... Manolya Manolya düştü bana. Alıyorum ve kocaman teşekkür ediyorum Sayın Yazarı.
DÜMDÜZ tarafından 12/2/2010 9:38:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
DÜMDÜZ tarafından 12/2/2010 12:36:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
gelinciğin kırmızısı papatyanın sarısı kardelenin beyazı lalenin siyahı menekşenin moru ben yazdım bunu
BİR ŞEYLER YAZMAYA ÇALIŞMIŞSIN ŞİİRİNE DEĞİL GÜZEL AZMİNE VE ŞEVKİNE TAM PUAN VERDİM...SAYGILARIMLA...
BU ŞİİRİMİ SİZE< ARZ <EDERİM...
KARANFİLİM 1.
Karanflil ekerim. Bal ile şekerim. Baban seni vermezse, Bu diyardan çekip giderim.
Karanfilim demet demet. Sevdiğim eyle merhamet. Güzelim seni almazsam ölürüm. Kara topprağa damat olurum.
Karanfilim oylum oylum. Karşıdan geliyor selvi boylum. Baban razı olmazsa, Al bohçanı kaçıp gidelim.
Karanfiller sıra sıra ekilir. Büyüyünce hepsi birden sökülür. Yarim sen bana gelmezsen, Saçlarım birer birer dökülür.
Karanfilim hiç bitmesin. Sevdiğim yanımdan gitmesin. Seni bana vermeyenler, Mutlu gün görmesinler.
Güzeller karanfil toplasınlar. Karanfili sepete alsınlar. Sevdiğim biz kavuşamazsak, İkimizi bir mezara koysunlar.
Karanfilin güzelini bilen alır. Sevenin sevdiği yanına kar kalır. Seven sevdiğini alınca, Dünya sevenlere cennet olur. • Şiirinizi Düzenlemek İçin Tıklayın.
Koşulsuz, beklentisiz, özgürce şiir...içinden geldiği gibi..Sınırlama olmadan....yüreğimizin sansüre uğramayan seslenişi...belki de şiir bu aranılan...kim bilir...tebriklerimle...Entellektüel.
gelinciğin kırmızısı papatyanın sarısı kardelenin beyazı lalenin siyahı menekşenin moru ben yazdım bunu kısa ve öz aslında çok şey çıkar bu dizelerden.tebrik ederim şiir dostu yüreğinize sağlık.
EY ETMİŞSİNİZ... RENKLERİN HANGİÇİCEKLERDEN ALINDIĞINI ÖĞRENDİK SADECE BİRDE ELBETTE BUNLARI SİZİN YAZDIĞINIZI..
BEN BU TÜR ŞİİRLERE HAYATIN VE ŞİİRİN RENGİ DİYORUM, RENK KATIYOR EDEBİYATIN İÇİNE ,
ŞAİR ÇOKTA BAKMADAN ÖYLE KAFİYESİNE ŞEKİLİNE YADA BİÇİMİNE BEN YAZDIM DİYOR BU ŞİİRİ,
İÇİNDE BEN VARIM DEMEK BU BEN
BENİ KÜÇÜMSEYEMEYİZ, BELKİ BENCİLLİĞİ ELEŞTİRİRİZ AMA..BEN BÜYÜK BİR OLGUDUR, İNSAN HAYATININ BİREYLERİ BENLERDEN OLUŞUR SONRA SENLERİ BENLERİ RENKLER DONATIR.. SONUÇ OLARAK ESMER,KUMRAL,SARIŞIN VS... ÇIKAR ORTAYA...
DOĞA RENLERLE GÜZELDİR,
KİMİ ŞAİRLER GECEYİ İLHAM PERİSİ OLARAK GÖRÜRLER BEN KBUL ETMEM GECE GELEN İLHAM PERİSİNİ, KARANLIKTA NE GETİRECEK GETİRSE GETİRSE KARAMSARLIK GETİRİR.. OYSA GÜNDÜZÜN RENK GÜZELLİĞİ İNSANIN İÇİNİ AÇAR ŞAİRİN ÇİCEKLERİNDE OLDUĞU GİBİ,,
Hepsi de güzel.Acaba hangisini alsam ki?
Du bakiim
Ya şun da dır.Ya bun da dır.Ke çe kü lah,ba şın da dırr...
Manolya
Manolya düştü bana.
Alıyorum ve kocaman teşekkür ediyorum Sayın Yazarı.
DÜMDÜZ tarafından 12/2/2010 9:38:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
DÜMDÜZ tarafından 12/2/2010 12:36:18 PM zamanında düzenlenmiştir.