Saltanat bakışlım, Hilafet gözlüm. Kükrediğinde yeri inleten, Bastığın toprakları Alt üst ettiren devrimci aşkım. Bedrin aslanısın, Yürekler seninle coşar. Hainlik edilemez, Varlığın ömre bedel. Nezaketin varlığındır, Ağlayanlar güle oynar. Hilafet sözlüm, Saltanat bakışlım.
Karşı geleni devirirsin, Yüküm yemez es geçersin, Aşkların en güzelisin, Saltanat bakışlım, Hilafet gözlüm. Sen özlemim, bitanemsin. Canına can katan, Mangal yüreklimsin. Barınağım, tek çatımsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK DİYECEĞİM BEN SANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK DİYECEĞİM BEN SANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkların en güzelisin, Saltanat bakışlım, Hilafet gözlüm. Güzel şiirlerini okumakda geç kalmışız sanırım çok güzel bir anlatımın var sade ve yalınn dizeler Tebrik ederim
Karşı geleni devirirsin, Yüküm yemez es geçersin, Aşkların en güzelisin, Saltanat bakışlım, Hilafet gözlüm. Sen özlemim, bitanemsin. Canına can katan, Mangal yüreklimsin. Barınağım, tek çatımsın.
Sen özlemim, bitanemsin.
Canına can katan,
Mangal yüreklimsin.
Barınağım, tek çatımsın
tebrikler arkadaşım final muhteşemdi
yazan yüreğine kalemine sağlık selam sevgi dua ile...