(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİM BİLİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİM BİLİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok acemi yazılmış bir şiir,felsefi içerik taşımıyor,bir şeyler var ama! Çok yol katetmeniz gerekir,öncelikle okumanız gerekir. Paylaşım için teşekkürler...
Irmak göl deniz demedim yüzdüm Ne anne mi ne de baba mı üzdüm Soru için kendimi şöyle bir süzdüm .....Bunları el bilmezse ten mi bilir tebrik ederim saygılar...
insan yasmindaki sorunlar zorluklari ilk kendisinin bilmesi lazim ve sonra yinede kendisi...... son bilen kisi yinede kendisi olmasi gerek bence.cunku insan sadece kendisi sorularin coze bilir .insan dediyin isterse daglari yerinden oynatir onun icin ellin bilmesi gerekmiyor saiir dost.ama sir guzel nazme getirilmis bir siir.kutliyorum sizi.
Bunca sene ben ne yedim ne içtim Ne yedim de günleri böyle geçtim Kendi kendime bir de soru seçtim ......Bunları el bilmezse dil mi bilir ne yaşadığını insanın kendisi bilir..yazan kalemin taşıyan yüreğin var olsun..
kafiye açısından çok başarılı bir şiir ama dahasınıda yazabilecek bir kaleme sahipken kuralalr üzerinden şiir yazmanız yadırgana bilir bir durum...saygıyla...uzun zamandır köşemi ziyaret etmemişsiniz...kırılabilir miyim acaba.))))))))
Irmak göl deniz demedim yüzdüm Ne anne mi ne de baba mı üzdüm Soru için kendimi şöyle bir süzdüm .....Bunları el bilmezse ten mi bilir Yüreğinize sağlık Adnan bey.Kutladım selam ile
Bunca sene ben ne yedim ne içtim Ne yedim de günleri böyle geçtim Kendi kendime bir de soru seçtim ......Bunları el bilmezse dil mi bilir
Yıllarca ne şehir, ülkelere gittim Her gettiğim yerde neylere bittim Kendimi kendi sorumun içine ittim .....Bunları el bilmezse ayak mı bilir ---Şiirinizi beğeniyle okudum yüreğinize sağlık tebrikler selamlar
hayatın içinde insanın en olduğu anlardı...Etek çekilmiş gibi görünse veya da gösterilse bile aslın tüm gerçek gözler önündedir...kişi kendini en iyi bilendir.bu cesile ilede en güzel anlatımla şiire dönüş...kaleminize yüreğinize sağlık.
Ne anne mi ne de baba mı üzdüm
Soru için kendimi şöyle bir süzdüm
.....Bunları el bilmezse ten mi bilir
Adnan hocam yüreğine sağlık.Mükemmel bir şiir.Saygılarımla.