özlemini resmettim gördüğüm son düşümde her zaman sen olurdun kaybolan gülüşümde hasretini koynumda saklıyorum sevgilim vuslata erdiğimde yer bırakmam döşümde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞÜMDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞÜMDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özlemini resmettim gördüğüm son düşümde her zaman sen olurdun kaybolan gülüşümde hasretini koynumda saklıyorum sevgilim vuslata erdiğimde yer bırakmam döşümde. Herkes herşeyi yazmış.Bana sadece kutlamak kaldı.KUTLUYORUM
işte kısa yazılan dizelerde neler anlatıldığının kanıtı bu işte, kısa olmasına rağmen çok çok güzel anlatım dı, yüreğinesağlık karşıyakalı abim,, kalemin hiç susmasın işallah.sevgiler...
7+7 heceyle yazılmış güzel akıcı anlatımı olan bir dörtlük. keşke bir de kafiye kullansaymışsın çok daha güzel olacakmış. özlemini resmettim gördüğüm son düşümde her zaman sen olurdun kaybolan gülüşümde hasretini koynumda saklıyorum sevgilim vuslata erdiğimde yer bırakmam döşümde. kafiyelere dikkat çektiğim iyi olmuş değil mi arkadaşım. böyle daha iyi olmuş. çünkü şiirin başıboş bir serbest değil durağı ve hece sayısıyla bir dörtlüktü. sadece kafiye eksik kalmıştı. onu da tamamlamışsın. asıl şimdi kutlamak gerekiyor. bazı kişiler gibi eleştiriye kızmayanlar ilerlemeye layık insanlardır. saygılar.
afet kırat tarafından 7/28/2007 7:15:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
mısra içinde mısralar var.kısa fakat her mısra da bir anlam ,her anlam da bir sevda var . harika bir şiir .susarsınız da bir dikişte suya doyarsınız .ben yavaş yavaş suyumu içtim. tebrikler... ilham perileri sizinle olsun...
ama yazmadanda geçemedim
kısa öz yüreğine sağlık...
saygılar..