Kar-ı da gördüm Ar-ı da Bembeyaz pamuk gibi yumuşacık aklık da Dağlarda Kendime, ten ördüm Bir eli yağlarda, bir elide balda Yürek yağını da erir gördüm, neden ki harlarda?
Dumanlara da bulanmış, sarılıp da donmuş Örtünmüş de, ben beyazlarla o yâr’i kor da gördüm Kötü yollar da, kötü yuvarlanıp da düşmüş Ezilişte bitmiş, ben de seviyle öldüm Bitip tükenik, çokta arılar da gördüm Kar-ı birazcık olsun, pekmeze bandım da çaldım Ar-dan da kaldım Yardan döndüm de, yâr’e yuvarlandım
Bir çimdik gülle, hayatı da körlerle bandım Kendim kazıdım içime, kendim de hayıflandım Ne ses var Nede ilgi Dağlarca da yüktür, titretir kökünden tüm bedeni Kör cahil de, ne arasın ki bilgi Ne için, kime, kimin için de yanar Tükendi de, kalmadı yâr
Husumetin; keskin baltası da tabandan biçer, yollar da kayar Ellerim; kahrolan bağrımı bağlı yakalar Tıkar soluğumu da; bulduğu her şeyi, boğazına tıkar Dost demez Hakikatte yürüyemez İçimizde ki, sevgiyi bile yutar Dünya istemi, nefsin elinde olmuş çıkar
Bir yudum, Hakk’ın aşkının içimi Yasaklı tutmaz Gurur, kibir, doymazlıktır geçimi Havasına da karışılamaz Düşüncemin kör kuyusu çöker üstüme Tüm gücüyle içimden çeker; tüm iyilik duygularımdan da, ne kaldıysa Beynimin damarlarından akar da, tüm ruhumu da kaplar Çeker götürür bilinmezliğin yoluna, tabii bir yolsa?
Dedik ya, aşk nefsin yolunun esiri Bulunamaz ki tefsiri Dünya nimetini de, aşamadıkça İçimde de; bu aymazlığı da, barındıran benim Gökten gönlüme pencere açan ışık da çakmadıkça Biçarelikte kalmış, benim bu bedenim HAYDİ TUT ELİMDEN, NE OLURSUN ÖĞRETMENİM!…
(24.11.2010)AZAP…
TÜM GÖNÜL GÜLÜ ÖĞRETMENLERİMİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİLERİM YÜREKLERİNE…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...KARDA AR'I GÖRDÜM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...KARDA AR'I GÖRDÜM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dedik ya, aşk nefsin yolunun esiri Bulunamaz ki tefsiri Dünya nimetini de, aşamadıkça İçimde de; bu aymazlığı da, barındıran benim Gökten gönlüme pencere açan ışık da çakmadıkça Biçarelikte kalmış, benim bu bedenim HAYDİ TUT ELİMDEN, NE OLURSUN ÖĞRETMENİM!…
(24.11.2010)AZAP…
TÜM GÖNÜL GÜLÜ ÖĞRETMENLERİMİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİLERİM YÜREKLERİNE…
Kadri ATMACA (AZAP)
Yüreğinize sağlık tüm değerli öğretmenleri ellerinden öpüyorum,doğruya ve güzele aşık öğretmenleri...
Dedik ya, aşk nefsin yolunun esiri Bulunamaz ki tefsiri Dünya nimetini de, aşamadıkça İçimde de; bu aymazlığı da, barındıran benim Gökten gönlüme pencere açan ışık da çakmadıkça Biçarelikte kalmış, benim bu bedenim HAYDİ TUT ELİMDEN, NE OLURSUN ÖĞRETMENİM!…
Üstadım kalemine yüreğine sağlık çok güzeldi Öğretmenlerimin bir bu günü değil tüm günleri kutlu ve mutlu olsun selamlar sayğılar
Kar-ı da gördüm Ar-ı da Bembeyaz pamuk gibi yumuşacık aklık da Dağlarda Kendime, ten ördüm Bir eli yağlarda, bir elide balda Yürek yağını da erir gördüm, neden ki harlarda?
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ENGİNE ENGİNDEN DOSTLUĞA BİR DERYA GİBİ AKSIN SUSMASIN YUREKLİ KALEMİN CAN KURBAN AHZAP DOST BİN SELAM OLSUN YOLUNA
Dedik ya, aşk nefsin yolunun esiri Bulunamaz ki tefsiri Dünya nimetini de, aşamadıkça İçimde de; bu aymazlığı da, barındıran benim Gökten gönlüme pencere açan ışık da çakmadıkça Biçarelikte kalmış, benim bu bedenim HAYDİ TUT ELİMDEN, NE OLURSUN ÖĞRETMENİM! bu anlamlı ve güzel şiiri yazan gardaşı kutlarım selamlar saygı ile,,,
Dedik ya, aşk nefsin yolunun esiri Bulunamaz ki tefsiri Dünya nimetini de, aşamadıkça İçimde de; bu aymazlığı da, barındıran benim Gökten gönlüme pencere açan ışık da çakmadıkça Biçarelikte kalmış, benim bu bedenim HAYDİ TUT ELİMDEN, NE OLURSUN ÖĞRETMENİM!…
yüreğine sağlık saygı ve selamlarımla anlamı ve güzeldi
Hep elimizden tuttular onlar bizim...Hiç yerinmediler,hiç gocunmadılar... Bizleri bugünlere hazırladılar.. Oya gibi ilmek ilmek... Koza gibi ipek ipek... Binlerce teşekkürler öğretmenlere...Günleri kutlu olsun... Tebrikler hassas yüreğe.... Sevgilerle birlikte olsun...
Gökten gönlüme pencere açan ışık da çakmadıkça Biçarelikte kalmış, bu benim bedenim HAYDİ TUT ELİMDEN, NE OLURSUN ÖĞRETMENİM!… Degerli şairim şiirinizi ve yazan kaleminizi kutluyorum Saygılarımla
* * * Dedik ya, aşk nefsin yolunun esiri Bulunamaz ki tefsiri Dünya nimetini de, aşamadıkça İçimde de; bu aymazlığı da, barındıran benim Gökten gönlüme pencere açan ışık da çakmadıkça HAYDİ TUT ELİMDEN, NE OLURSUN ÖĞRETMENİM!…
Gönlünüze sağlık değerli hemşerim, çok anlamlıydı yürek sesiniz, gönülden kutlarım. Öğretmen her koşulda insani vazifesini yapmak için hazır, karda kışta, doğuda batıda, kuzeyde güneyde, her türlü iklim ve coğrafi şartlarda eğitim neferlerimiz bıkmadan usanmadan varlar, sağolsunlar, gelecek nesiller onların vicdani sorumluluklarıyla daha da aydınlık günlere ulaşacak.. Sağlıcakla kalınız, huzur içinde..
இܓ இܓ இܓ Öğretmenler Günü Kutlu Olsun Eğitim Neferleri Öğretmenlerimizin*இܓ இܓ இܓ
Dedik ya, aşk nefsin yolunun esiri Bulunamaz ki tefsiri Dünya nimetini de, aşamadıkça İçimde de; bu aymazlığı da, barındıran benim Gökten gönlüme pencere açan ışık da çakmadıkça HAYDİ TUT ELİMDEN, NE OLURSUN ÖĞRETMENİM!…
bir ele her zaman ihtiyaç duyuyor insanoğlu..
sıcak yumuşak sevgi dolu..
kutlarım saygılar..