(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bir balığım,aşk ise daldığım bir derya.aşktan gözlerim yaşlı olsa da derya gözyaşımı nereden bilir.başımı o denizden çıkarayım desem balığım ya........ Mevlanın bu dizeleri gibi nacizhaneydi yazıtınız tebrik ederim.sevgiyle kalın hoş kalın kalemkar.......
Ne tesadüftür ki son iki şiirimde bende aynı temayı işledim.Bu bir yorgunlugun ve yaşanamamış güzelliklerin sancısımıdır ne.Beklenen ve serzeniş var ise hala dik durabiliyoruz demektir.Çok güzel ve içten ifadeli bir şiirdi.Kutlarım Üzeyir bey.Sevgiyle kalın.
KARAMSR Bİ ŞİİRDİ ..OKURKEN İNSAN ÜZÜLÜYOR YNİ BEN ÜZÜLDÜM ....İSTER İSTMEZ OKUDUĞUMUZ ŞİİRLERDE KENDİMİZDEN Bİ PARÇA ARIYORUZ ..İNANIYORUM Kİ BU ŞİİRDE HERKEZ KENDNDEN Bİ PARÇA BULABİLİR ...EMEĞİNİZE YÖN VEREN DUYGULARIIZA SAĞLIK ALLAHA EMANET OLUNZ ....
Açan güllerde umut kapısı açılır
Saran yapraklarda yürek daralır
HER ACILAN GÜL BİBİ
AKSIN SUYUN PINAR GİBİ DERYAYA
KUTLARIM ŞAİİR DOST